// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

بازی COD: Modern Warfare 2 به فهرست بازی های Backwards Compatibility اضافه شد

میجر نلسون در یک توییت اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 روی سرویس Backwards Compatibility قرار گرفته است.

مایکروسافت از طریق سرویس‌های مختلف خود سعی دارد کاربران ایکس باکس را راضی نگه دارد و فرصت‌های متفاوتی در راستای تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی را سر راه آن‌ها قرار بدهد. سرویس Backwards Compatibility، یکی از سرویس‌های موفق مایکروسافت است که در جریان چند سال اخیر راه‌اندازی شده است. این سرویس به بازیکنان ایکس باکس وان اجازه می‌دهد تا بازی‌های ایکس باکس 360 را روی کنسول خود تجربه کنند. حال به صورت ماهیانه تعدادی بازی که معمولا بازی‌های پر درخواست کاربران هستند، به سرویس Backwards Compatibility اضافه می‌شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، میجر نلسون در حساب کاربری خود نوشته است که هم اکنون بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به فهرست بازی‌های Backwards Compatibility قرار گرفته است و بازیکنان به واسطه تخفیف‌های هفتگی ایکس باکس، می‌توانند این بازی را قیمتی مناسب خریداری کنند. اگر بازی Modern Warfare 2 را روی ایکس باکس 360 خود به صورت دیجیتالی خریداری کرده بودید، می‌توانید با مراجعه به لیست بازی‌های‌تان روی ایکس باکس وان، آن را دانلود و لذت ببرید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دیسک اصلی بازی را دارید، تنها کافی است دیسک COD: Modern Warfare 2 را داخل کنسول خود بگذارید و از تجربه‌ی بازی لذت ببرید. نظر شما کابران زومجی در مورد سرویس Backwards Compatibility چیست؟ تا چه اندازه کمک حال شما بوده است؟


منبع Gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده