// شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در سایت آمازون دیده شد

اخیرا شایعه‌هایی مبنی بر منتشر شدن نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 شنیده شده است. حالا نام این بازی در لیست بازی‌های آمازون قرار گرفته است.

مدتی است که از ریمستر شدن بازی Call of Duty: Modern Warfare می‌گذرد و این نسخه عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته است. همچنین چندی پیش بود که شرکت Activision اعلام کرد که ریمسترهای بیشتری از مجموعه‌ی Call of Duty را منتشر خواهد کرد.

حالا با گذشت زمان، شایعه‌هایی در مورد انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 پراکنده شده است. این در حالی است که نام این بازی در لیست بازی‌های فروشگاه بزرگ آمازون به چشم می‌خورد. این بازی در لیست آمازون ایتالیا دیده شده و قیمتی معادل ۱۹.۹۹ یورو (معادل ۲۵ دلار آمریکا) دارد. همچنین این نسخه برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ثبت شده‌ است.

amazon call of duty modern warfare 2 remastered

البته شرکت اکتیویژن هیچ‌گونه توضیحی درباره‌ی این اتفاق نداده است، اما اگر این شایعه به حقیقت تبدیل شود، احتمال دارد که این نسخه به صورت تکی عرضه شود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در زمان انتشار خود در سال ۲۰۰۹، توانست نمرات بسیار خوبی کسب کند و عملکرد خوبی نشان دهد. همچنین مرحله‌ی بحث‌برانگیز No Russian نیز در این نسخه از مجموعه قرار دارد که هفته‌ی پیش در ویدیوی مونتاژ شده‌ی دونالد ترامپ درباره‌ی خشونت در بازی‌ها، در کاخ سفید پخش شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده