// یکشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

تعداد مشترکین نینتندو سوییچ آنلاین از ۸ میلیون نفر عبور کرد

تعداد مشترکین سرویس نینتندو سوییچ آنلاین از زمان آغاز به کارش در شهریور ماه تا به امروز به بیش از ۸ میلیون نفر رسیده است.

نینتندو در گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ خود تعداد مشترکین نینتندو سوییچ آنلاین را بالغ‌بر ۸ میلیون نفر ذکر کرده است؛ البته بازیکنانی که در حال استفاده «موقت و رایگان» از این سرویس هستند در این آمار لحاظ نشده‌اند؛ در نتیجه تعداد کلی کاربران بخش آنلاین کنسول هیبریدی نینتندو باید بالغ بر ۱۰ میلیون نفر باشد و به دلیل موفقیت‌های روزافزون سوییچ و بازی‌های انحصاری آن، قطعا شاهد افزایش مداوم کاربران Nintendo Switch Online هم خواهیم بود.

همچنین جمعه اعلام شد فروش نینتندو سوییچ در دنیا به ۳۲.۲۷ میلیون واحد رسیده است؛ رقمی که پیش از این در آمار قبلی نینتندو (تا اوایل مهر ماه) برابر با ۲۳ میلیون واحد بود و این موضوع نشان‌دهنده فروش حدود ۱۰ میلیون دستگاه در سه ماه آخر سال ۲۰۱۸ است که مطمئناً بخشی از این فروش بالا با عرضه بازی Super Smash Bros Ultimate ارتباط دارد.

طی روزهای گذشته گزارش‌ها و شایعاتی نیز منتشر شده‌اند که از عرضه نسخه کوچک و ارزان قیمت نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ خبر می‌دهند. موسسه Nikkei در گزارشی اعلام کرده است که نسخه باز‌طراحی‌شده کنسول نینتندو سوییچ دارای ویژگی «قابل حمل» خواهد بود و بازیکنان می‌توانند به راحتی آن را با خود حمل کنند. از این توصیفات می‌توان چنین برداشت کرد که این نسخه‌ نینتندو سوییچ بر‌خلاف کنسول اصلی، در جیب جا خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده