// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶

نینتندو سوییچ نزدیک به ۲۳ میلیون دستگاه فروش داشته است

با توجه به جدیدترین گزارش مالی کمپانی نینتندو، مشخص شده است که کنسول نینتندو سوییچ تا پایان هشت مهر ماه نزدیک به ۲۳ میلیون دستگاه فروش داشته است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان گزارش مالی جدید کمپانی نینتندو که تا پایان هشت مهر ماه (۳۰ سپتامبر) در نظر گرفته شده است، کنسول نینتندو سوییچ توانسته است رکورد جدیدی را به‌ثبت برساند.

با توجه به گزارش منتشر شده، کنسول نینتندو سوییچ با گذشت ۱۸ ماه از عرضه‌ی خود، توانسته است ۲۲.۸۶ میلیون دستگاه فروش داشته باشد. این رقم تقریبا دو برابر فروش کلی نینتندو Wii U است. همچنین فروش Nintendo Switch توانسته است از فروش کلی گیم کیوب با ۲۱.۷۴ میلیون دستگاه هم پیشی بگیرد. مانع بعدی نینتندو سوییچ در راه تبدیل شدن به پرفروش‌ترین کنسول نینتندو، کنسول خاطره‌انگیز نینتندو 64 است که ۳۳ میلیون دستگاه فروش داشته است.

در بخش بازی‌های ویدیویی، بازی Super Mario Odyssey که اولین سالگرد عرضه‌ی خود را جشن می‌گیرد، همچنان پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ باقی مانده است و تابه‌حال ۱۲.۱۷ میلیون نسخه فروش داشته است. در رتبه‌ی دوم بازی Mario Kart 8 Deluxe با ۱۱.۷۱ میلیون نسخه قرار دارد. این در حالی است که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild با فروش ۱۰.۲۸ میلیون نسخه در رتبه‌ی سوم قرار گرفته است.

در بخش بازی‌های تازه عرضه شده هم بازی Mario Tennis Aces تا به‌حال ۲.۱۶ میلیون نسخه فروش داشته است. بازی‌های Donkey Kong Country: Tropical Freeze و Kirby: Star Allies هم به‌ترتیب ۱.۶۷ میلیون نسخه و ۲.۱۰ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. نینتندو سوییچ و بازی‌هایش همچنان در وضعیت خوبی به‌سر می‌برند و امیدواریم در آینده هم شاهد فروش خوب این کنسول و بازی‌هایش باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده