نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۴

جان کرازینسکی برای کارگردانی فیلم A Quiet Place 2 باز خواهد گشت

طبق خبرهای جدید منتشر شده، جان کرازینسکی رسما وظیفه کارگردانی فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده گرفته است.

بدون شک فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت)، یکی از پدیده‌های سال ۲۰۱۸ بود که توانست عملکرد بسیار درخشانی را در گیشه و در نزد منتقدان داشته باشد. همین موضوع باعث شد تا کمپانی پارامونت پیکچرز خیلی سریع ساخت دنباله این فیلم را رسما تایید و اعلام کندجان کرازینسکی، کارگردان، نویسنده و بازیگر قسمت اول، وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله این فیلم ترسناک را نیز بر عهده دارد و بخشی از این پروژه خواهد بود، اما هنوز بازگشت او به‌عنوان کارگردان تایید نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کرازینسکی قرار است برای کارگردانی فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) بازگردد. کرازینسکی امروز یک تصویر را که احتمالا به دنباله فیلم A Quiet Place اشاره دارد، در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در توضیح آن به تاریخ اکران فیلم اشاره کرده و گفته است که زمان بازگشت فرا رسیده است. حال منابع نزدیک به ددلاین می‌گویند که جان کرازینسکی رسما وظیفه کارگردانی فیلم A Quiet Place 2 را بر عهده گرفته است و شاهد بازگشت او روی صندلی کارگردانی این فیلم خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

A Quiet Place 2

با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم A Quiet Place 2 در دسترس نیست، اما ددلاین اضافه می‌کند شنیده است که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز شود. هنوز حضور هیچ بازیگری در دنباله فیلم A Quiet Place تایید نشده است، اما با توجه به اطلاعاتی که پارامونت و کرازینسکی در گذشته منتشر کرده بودند، تمامی شخصیت‌های این قسمت جدید خواهند بود و نباید انتظار بازگشت هیچ یک از شخصیت‌های قسمت اول را در قسمت دوم داشت. قسمت اول فیلم A Quiet Place با بازی امیلی بلانت، جان کرازینسکی، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ، موفق شد ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است. 

فیلم A Quiet Place 2 که نام متفاوتی را در زمان اکران خواهد داشت، برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده