نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

دیزنی پلاس حداقل تا 2 سال امکان احیای سریال‌های نتفلیکسی مارول را نخواهد داشت

طبق قرارداد نتفلیکس با مارول، شبکه دیزنی پلاس نمی‌تواند حداقل تا سال ۲۰۲۱ هیچ یک از سریال‌های لغو شده مارول را احیا کند.

طی هفته‌های گذشته، شبکه نت فلیکس سه سریال مشترک خود با مارول که شامل سریال Iron Fist (آیرون فیست) پس از دو فصل، سریال Luke Cage (لوک کیج) پس از دو فصل و سریال Daredevil (دردویل) پس از سه فصل می‌شود، را لغو کرده است. همچنین طی سال ۲۰۱۹ نیز فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) و فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) از شبکه Netflix منتشر خواهند شد که آینده این دو سریال نیز بسیار مبهم است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال احیای این سریال‌ها حداقل طی ۲ سال آینده امکان پذیر نیست. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، طبق قرارداد نتفلیکس با مارول، این کمپانی نمی‌تواند سریال‌هایی چون سریال The Defenders (دیفندرز)، سریال Daredevil، سریال Iron Fist، سریال Jessica Jones و سریال Luke Cage، را حداقل تا دو سال پس از لغو با همکاری یک شبکه دیگر احیا کند.

Disney+

بدین ترتیب احیای سریال Daredevil حداقل تا سال ۲۰۲۰ غیر ممکن است و با توجه به انتشار فصل سوم سریال Jessica Jones در سال ۲۰۱۹، این زمان تا سال ۲۰۲۱ تمدید خواهد شد و این موضوع بدان معناست که اگر سرویس استریم دیزنی پلاس برنامه‌ای را برای احیای این سریال‌ها داشته باشد، تا سال ۲۰۲۱ نمی‌تواند این سریال‌ها را احیا کند. همچنین طولانی شدن فاصله زمانی لغو سریال تا شروع ساخت دوباره آن می‌تواند پر هزینه باشد و این احتمال وجود دارد که بازیگران اصلی این سریال‌ها طی این مدت قراردادهای جدیدی را برای حضور در فیلم‌ها و سریال‌های دیگر امضا کنند که این موضوع قطعا می‌تواند در برنامه‌ریزی برای احیای این سریال‌ها خدشه ایجاد کند و امکان احیای آن‌ها را سخت‌تر خواهد کرد.

در حال حاضر تمرکز دیزنی پلاس روی همکاری با مارول استودیو برای ساخت سریال‌هایی چون سریال Loki (لوکی)، سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) و سریال Winter Soldier and the Falcon (وینتر سولجر و فالکون)، است و کمی بعید است که دیزنی پلاس فعلا برنامه‌ای را برای احیای سریال‌های لغو شده مارول توسط نتفلیکس داشته باشد به خصوص اینکه این سریال‌ها قرار نیست حداقل تا سال ۲۰۲۰/۲۰۲۱ احیا شوند. با این حال، قرارداد نتفلیکس با مارول شامل سریال The Punisher نمی‌شود و ممکن است این سریال سرنوشت متفاوتی را نسبت به دیگر سریال‌های مارولی نتفلیکس داشته باشد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده