نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۳

نام‌های فاش شده دنباله‌های فیلم آواتار واقعی هستند

جیمز کامرون تایید کرد که نام‌های فاش شده از دنباله‌های فیلم Avatar واقعی هستند، اما هنوز نام‌های رسمی و قطعی این فیلم‌ها نیستند.

ماه آبان امسال وب‌سایت خبری BBC نام چهار دنباله فیلم Avatar (آواتار) را فاش کرد که طبق آن این چهار فیلم قرار است با نام Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب)، Avatar: The Seed Bearer (آواتار: حامل دانه)، Avatar: The Tulkun Rider (آواتار: تالکن رایدر) و Avatar: The Quest for Eywa (آواتار: جستجو برای آیوا) تولید شوند و به روی پرده‌های سینما بروند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این نام‌ها تایید شده‌اند، اما هنوز نام‌های رسمی و قطعی این فیلم‌ها نیستند. جیمز کامرون، کارگردان چهار دنباله فیلم Avatar، در مصاحبه جدید خود و در جواب سوالی در مورد واقعی یا غیر واقعی بودن این نام، تایید کرد که این نام‌ها واقعی هستند، اما نام رسمی و اکران چهار دنباله فیلم آواتار نیستند و این احتمال وجود دارد که این چهار فیلم در نهایت با نام دیگری اکران شوند. کامرون گفت:

من نمی‌توانم این نام‌ها را تایید یا انکار کنم و چیزی که می‌توانم اکنون بگویم این است که این عناوین از جمله عناوینی هستند که برای این چهار قسمت در نظر گرفته شده، اما هنوز تصمیم نهایی و قطعی در مورد انتخاب این نام‌ها به عنوان نام نهایی نگرفته شده است.

جیمز کامرون

سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور و جک چمپیون، از جمله بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم آواتار حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کامرون وظیفه کارگردانی و نوشتن این فیلم‌ها را بر عهده دارد. ماه آبان امسال، کامرون از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar خبر داده بود.

فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده