نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

فیلمبرداری بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar به پایان رسید

جیمز کامرون از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید صحنه‌های بازیگران اصلی دنباله‌های فیلم Avatar به پایان رسیده است. جیمز کامرون، کارگردان این چهار فیلم، اعلام کرد که فیلمبرداری بازیگران اصلی این فیلم‌ها به پایان رسیده است که این بازیگران شامل سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ و سیگورنی ویور، می‌شوند. با اینکه او اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشته است، اما ممکن است تنها فیلمبرداری صحنه‌های این بازیگران در دو دنباله اول به پایان رسیده باشد و این صحنه‌ها شامل دو قسمت دیگر نباشند. با این حال، مراحل کار روی جلوه‌های ویژه بسیار پر هزینه این فیلم‌ها رسما آغاز شده است. به نقل از JoBlo، کامرون گفت:

امرز ما فیلمبرداری برخی از صحنه‌های بدلکاران را انجام دادیم، اما فیلمبرداری بازیگران اصلی مثل سام، زویی، سیگورنی، کیت وینسلت و استفن لانگ، به پایان رسیده است. آن‌ها اجرای باورنکردنی داشته‌اند و من نمی‌توانم بیشتر از این بگویم چقدر از کار کردن با این بازیگران در این فیلم‌ها خوشحال هستم و به آن افتخار می‌کنم.

james cameron avatar

فیلمبرداری قسمت دوم و سوم فیلم Avatar از سال گذشته آغاز شد و حال این فیلم‌ها وارد مراحل پس از تولید بسیار گران قیمت خود خواهند شد که کامرون و تیم تولید قرار است زمانی زیادی را روی این بخش صرف کنند. سام ورتینگتن، زویی سالدانا، کیت وینسلت، استفن لانگ، سیگورنی ویور، سی.سی.اچ. پاوندر، کلیف کرتیس، دیلیپ رائو، ژول دیوید مور، مت جرالد، اونا چاپلین، جیمی فلاترز، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز جونیور و جک چمپیون، از جمله بازیگرانی هستند که در چهار دنباله فیلم Avatar حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۸ آذر ۱۳۹۹)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)، به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. با این حال، آینده ساخت فیلم Avatar 4 و 5 به موفقیت یا عدم موفقیت فیلم Avatar 2 و 3 بستگی دارد و اگر این دو فیلم شکست بخورند، ساخت دو دنباله دیگر لغو خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده