نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه زومجی: FIFA 20 Volta

در سومین نیم‌نگاه فوتبالی امسال زومجی، به سراغ بخش VOLTA، فوتبال خیابانی فیفا 20 رفته‌ایم و در دو مسابقه حساس و جذاب به رقابت پرداخته‌ایم.

امسال الکترونیک آرتز در FIFA 20، برای عاشقان فوتبال خیابانی و سالنی حالت جدیدی با نام ولتا قرار داده است. در این بخش بازیکنان می‌توانند با انتخاب فوتبال سالنی یا خیابانی با دوستان خود در مسابقات سه در مقابل سه، چهار در مقابل چهار و پنج در مقابل پنج به رقابت بپردازند. فوتسال نیز یکی دیگر از حالت‌های موجود در این بخش فیفا 20 است. 

به دلیل جذابیت بسیار بالای این بخش، تصمیم گرفتیم نیم نگاه فیفای امسال را در دو بخش برگزار کنیم. بخش اول را که پیش‌تر در زومجی تماشا کردید. حال نوبت به بخش دوم رسیده‌ است؛ جایی که در دو مسابقه مانند همیشه من و آرش عیاری به رقابت پرداخته‌ایم.

در بازی اول، دیدار فوتسال دو تیم پاریسن ژرمن و بارسلونا را برگزار کردیم و در دیدار دوم که دیداری خیابانی و سه در مقابل سه بود، به سوی تیم‌های ملی رفتیم و دیدار انگلستان و برزیل را برای شما برگزار کردیم. پیشنهاد می‌کنیم دومین نیم‌نگاه فیفای امسال را که پر از هیجان، استرس و زیبایی است، از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده