نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نیم نگاه زومجی: FIFA 20

مانند همیشه دومین نیم‌نگاه فوتبالی فصل جدید به بازی FIFA 20 اختصاص دارد؛ جایی که دو رقیب قدیمی، باز هم به مصاف هم می‌روند.

مقاله‌های مرتبط:

پس از نیم‌نگاه جذاب بازی eFootball PES 2020، نوبتی هم باشد، دیگر نوبت به نیم‌نگاه فیفا 20، نسخه جدید بازی فوتبال EA Sports رسیده است. این بار هم مانند هر سال، من و آرش در مقابل هم به رقابتی نفس‌گیر و جذاب پرداخته‌ایم تا برنده دومین نیم‌نگاه فوتبالی امسال مشخص شود. پس از باخت‌های پشت سر هم نادر امرایی، این‌بار باید ببینیم روند بردهای فوتبالی آرش ادامه پیدا خواهد کرد یا نادر می‌تواند کاپ قهرمانی فیفا امسال را از آن خود کند؟

البته پیش از اینکه شما را به تماشای نیم‌نگاه امسال دعوت کنیم، باید یک مژده به شما بدهیم. دیگر همه ما می‌دانیم که امسال فیفا با اضافه کردن بخش خیابانی و فوتسال سعی داشته که جذابیت بیشتری به بازی خود بدهد. از این همین رو تصمیم گرفتیم که در یک نیم‌نگاه فوتبالی دیگر که به زودی منتشر می‌شود، در قالب فوتسال و یک فوتبال خیابانی هم به رقابت بپردازیم. نیم‌نگاه بعدی فوتبالی زومجی به زودی پخش خواهد شد اما قبل از هرچیزی از شما دعوت می‌کنیم که نیم‌ نگاه فیفا 20 را از دست ندهید و برای اینکه بدانید برنده امسال چه کسی است، ویدیو زیر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده