نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

استیون گراهام به جمع بازیگران فیلم Venom 2 پیوست

استیون گراهام، بازیگر فیلم The Irishman پس از توافق با سونی پیکچرز به جمع بازیگران فیلم Venom 2 اضافه شد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Venom 2 (ونوم 2) از ماه گذشته رسما آغاز شد که در حال حاضر اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. استیون گراهام، بازیگر نقش آل کاپون در سریال Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک)، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران دنباله فیلم Venom (ونوم) اضافه شده است. بااین حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگر منتشر نشده و شرکت سونی پیکچرز نیز واکنشی به این خبر نداشته است. گراهام سه‌بار نامزد دریافت جایزه بفتا شده و در طول امسال شاهد نقش آفرینی او در فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) و فیلم Rocketman (راکت من) نیز بودیم. 

فیلم Gangs of New York (دارودسته‌های نیویورکی)، فیلم This Is England (این انگلستان است) و دو قسمت از فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، از دیگر آثاری هستند که شاهد حضور گراهام در آن بودیم. علاوه‌بر گراهام، تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek)، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در دنباله فیلم Venom تایید و اعلام شده است. وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش)، است و همچنین کلی مارسل وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

انتظار می‌رود که فیلم ونوم 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده