نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

کاراکتر شیریک دومین شخصیت شرور فیلم Venom 2 خواهد بود

شرکت سونی پیکچرز شخصیت شرور و منفی شیریک را به‌عنوان دومین آنتاگونیست اصلی به فیلم Venom 2 اضافه کرده است.

پس از موفقیت فیلم Venom (ونوم) در سال گذشته، کمپانی سونی پیکچرز خیلی سریع به ساخت دنباله این فیلم چراغ سبز نشان داد که در ماه مرداد امسال، اندی سرکیس رسما وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 (ونوم ۲) را بر عهده گرفت. تاکنون بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی ملقب به کارنیج و میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، در دنباله فیلم Venom تایید و اعلام شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت شرور دیگری نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. ددلاین از منابع نزدیک خود شنیده که در فیلم Venom 2 قرار نیست تنها شاهد حضور کارنیج باشیم و شخصیت شیریک (Shriek) به‌عنوان دومین آنتاگونیست اصلی فیلم حضور خواهد داشت. بااین حال، سونی به این خبر واکنش رسمی نداشته، اما گفته می‌شود که این شخصیت در فیلمنامه فیلم دیده شده است.

Carnage

همچنین هنوز بازیگر این شخصیت نیز مشخص نشده و سونی به‌تازگی روند استخدام بازیگر برای شخصیت شیریک را نیز آغاز کرده است. با استناد به اطلاعات جدید، مراحل فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Venom قرار نیست زودتر از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود، اما این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. شخصیت شیریک در سال ۱۹۹۳ و توسط ران لیم، مارک بگلی، مایک دبیلو. بار و تام دی‌فالکو خلق و برای اولین‌بار در شماره اول کامیک Spider-Man Unlimited معرفی شد. فرانسیس لوئیز باریسون نام واقعی این شخصیت است و او یکی از دشمنان اسپایدرمن نیز محسوب می‌شود. همچنین شیریک معشوقه کلتوس کسدی و همسر او نیز است و او میزبان سیمبیوت اسکورن بوده و می‌تواند با جیغ بلند حریفانش را شکست دهد و حتی پرواز کند.

انتظار می‌رود که فیلم ونوم 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) اکران شود. پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده