نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۱

قسمت جدید فیلم Planet of the Apes توسط کارگردان Maze Runner ساخته می‌شود

وس بال، کارگردان فیلم Maze Runner، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Planet of the Apes را بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید فیلم Planet of The Apes (سیاره میمون‌ها) در دست ساخت است. وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ)، پس از توافق با شرکت والت دیزنی و فاکس قرن بیستم رسما وظیفه کارگردانی قسمت جدید این مجموعه اکشن و علمی تخیلی محبوب را بر عهده گرفته است. اگرچه این مجموعه در واقع به فاکس قرن بیستم تعلق داشته، اما با خرید این استودیو توسط والت دیزنی، این IP اکنون بخشی از دارای‌هایی این غول سرگرمی تبدیل شده است. پیش از این در ماه مرداد امسال بود که باب ایگر، مدیر عامل دیزنی از برنامه این استودیو برای ساخت قسمت جدید فیلم سیاره میمون ها و اولویت داشتن آن خبر داده بود

وس بال

فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و در واقع قسمت پایانی سه‌گانه جدید این مجموعه بود و همچنین به داستان سزار نیز به بهترین شکل ممکن پایان داد. این سه‌گانه در واقع ریبوت مجموعه سیاره‌ میمون‌ها بود که در سال ۱۹۶۸ منتشر شده که اتفاقات آن پیش از مجموعه اصلی نیز جریان داشت و حال اتفاقات سری جدید به سری اصلی فیلم Planet of the Apes رسیده است. بااین حال، اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست، اما پیش از این مت ریوز، کارگردان قسمت دوم و سوم فیلم سیاره میمون‌‌ها، از وجود برنامه برای ادامه دادن این مجموعه خبر داده بود که قسمت جدید فیلم Planet of the Apes ممکن است براساس ایده‌های ریوز ساخته شود.

با توجه به اینکه او وظیفه کارگردانی فیلم The Batman (بتمن) را بر عهده دارد، ممکن است شاهد حضور ریوز به‌عنوان تهیه کننده و مشاور در این فیلم نیز باشیم. وس بل پیش از این قرار بود که فیلم Mouse Guard (نگهبان موش‌ها) را کارگردانی کند که در اردیبهشت امسال دیزنی تصمیم به توقف ساخت این پروژه گرفت و در نهایت استودیوی دیگری نیز تصمیم به ادامه دادن این پروژه نگرفت تا فیلم Mouse Guard در تیر ماه امسال رسما لغو شود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده