نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

ساخت فیلم Mouse Guard رسما لغو شد؛ انتشار ویدیو و تصاویر آزمایشی

وس بل با انتشار تصاویر و ویدیوی آزمایشی فیلم Mouse Guard از لغو رسمی ساخت این فیلم خبر داد.

ماه اردیبهشت امسال بود که شرکت والت دیزنی و فاکس قرن بیستم ساخت فیلم Mouse Guard (نگهبان موش‌ها) را تنها ۲ هفته پیش از شروع مراحل فیلمبرداری، متوقف کرد، اما اجازه دادند که سازندگان این فیلم را به دیگر کمپانی‌ها برای فروش و ساخت پیشنهاد دهند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم Mouse Guard رسما لغو و تصاویر و ویدیویی از نسخه آزمایشی این فیلم منتشر شده است. پس از توقف ساخت فیلم نگهبان موش‌ها توسط دیزنی، تهیه کنندگان مذاکراتی را با شرکت‌هایی چون پارامونت پیکچرز و شبکه Netflix (نتفلیکس) آغاز کردند که در آن زمان امید زیادی به ادامه ساخت این فیلم در شرکت دیگری وجود داشت، اما به‌نظر می‌رسد که مانند دیزنی، دیگر شرکت‌ها نیز چندان از بودجه بالای فیلم Mouse Guard استقبال نکرده‌اند و ساخت آن با هزینه مورد نظر سازندگان را ریسک بزرگی دانسته بودند و به همین منظور این مذاکرات به نتیجه‌ای نرسیده و مراحل ساخت این فیلم رسما لغو شده است. 

دیزنی پس از خرید فاکس قرن بیستم تغییراتی را در آن مثل تعطیلی استودیوی فیلمسازی فاکس 2000، ایجاد کرده بود که در آن زمان منابع نزدیک گفتند که مذاکرات دیزنی با سازندگان فیلم Mouse Guard برای کاهش بودجه و کاهش ریسک عدم استقبال در گیشه به نتیجه‌ای نرسیده و به همین منظور تصمیم به کنار گذاشتن این فیلم گرفته بود. بودجه ساخت این فیلم ۱۷۰ میلیون دلار عنوان شده و مانند فیلم The Lion King (شیر شاه)، قرار بود تمامی موش‌ها موشن کپچر شوند. حال وس بل، کارگردان این فیلم تصاویری از فیلم Mouse Guard را به اشتراک گذاشته که بخشی از این تصاویر، عکس‌های هنری هستند و در واقع دنیا و طراحی این فیلم لایو اکشن را نشان می‌دهند که در این تصاویر، شاهد طراحی موش‌ها، حیوانات دیگر مثل گربه و پرندگان، طراحی شهرها و نمایش جنگ فیلم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Mouse Guard

فیلم Mouse Guard

علاوه بر ویدیو، ویدیویی از نسخه آزمایشی فیلم Mouse Guard نیز منتشر شده که این ویدیو نگاه بهتر و کامل‌تری از طراحی دنیا و موجودات این فیلم به ما ارائه می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اندی سرکیس، توماس برودی سنگستر، ادریس البا، سونویا میزونو، جک وایتهال و سمسون کایو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Mouse Guard تایید و اعلام شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده