نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

مسابقات ONE Esports Singapore Major آخرین میجور فصل ۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خواهد بود

مسابقات ONE Esports Singapore Major به‌عنوان آخرین رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 معرفی شد.

مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational تنها تورنمنت بزرگی نخواهد بود که در فصل جاری در کشور سنگاپور برگزار می‌شود. در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که این کشور میزبان تورنمنت ONE Esports Singapore Major نیز خواهد بود که به رویدادهای دارای امتیازِ Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 خاتمه می‌دهد. سازمان ONE Esports با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

از اینکه با همکاری سازمان PGL Esports از برگزاری تورنمنت ONE Esports Singapore Major خبر می‌دهیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. تورنمنت Singapore Major که آخرین رویداد میجورِ پیش از مسابقات The International 10 است، در بازه‌ی زمانی ۳۱ خرداد تا ۸ تیر ۱۳۹۹ (۲۰ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۰) در استادیوم سرپوشیده‌ی سنگاپور برگزار خواهد شد.

آخرین رویداد میجورِ قبل از مسابقات اینترنشنال ۱۰ که با همکاری سازمان PGL Esports در استادیوم سرپوشیده‌ی سنگاپور برگزار می‌شود، باری دیگر ۱۶ تیم برتر سراسر جهان را برای کسب جایزه‌ی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیازِ Dota Pro Circuit به نبرد سنگینی دعوت می‌کند. این آخرین رویداد دارای امتیازِ DPC این فصل به‌حساب می‌آید و این بدان معنا است که این آخرین فرصت تیم‌ها برای راه‌یابی مستقیم به مسابقات اینترنشنال آتی بدون نیاز به شرکت در مرحله‌ی مقدماتی مناطق مختلف خواهد بود؛ مرحله‌ی بی‌رحمانه و دشواری که کمتر تیم‌هایی از آن سربلند بیرون می‌آیند.

در آخرین رویداد میجور سال گذشته تیم Alliance جواز حضور در مسابقات The International 9 را به‌دست آورد، اما در نخستین دیدار مرحله‌ی اصلی مغلوب تیم Royal Never Give Up شد و در رده‌ی سیزدهم-شانزدهم ایستاد. اینکه پیش از سومین رویداد میجور شاهد معرفی میجور پایانی فصل بودیم، کمی عجیب است، اما حداقل اکنون درباره‌ی اکثر رویدادهای پیش‌رو اطلاع داریم. همچنین سه تورنمنت ماینورِ معرفی‌نشده‌ی دیگر وجود دارد که احتمالاً برگزارکنندگان تورنمنت‌ها دست کم از یکی از آن‌ها در آستانه‌ی شروع مسابقات WePlay! Bukovel Minor در هفته‌های آتی رونمایی می‌کنند. رویداد ماینور بعدی به مسابقات ESL One Los Angeles Major که لقب سومین میجور فصل ۲۰-۲۰۱۹ را یدک می‌کشد، مرتبط خواهد بود.

درحال‌حاضر، اطلاعات بیشتری از مسابقات ONE Esports Singapore Major در دست نیست، اما سازمان ONE Esports اطلاعات تکمیلی این رویداد را در آینده از طریق وب‌سایت رسمی آن به اشتراک می‌گذارد. تا آن زمان شما می‌توانید به تماشای رقابت‌های نفس‌گیر تیم‌های قدرتمندی چون الاینس، تیم لیکوئید و تیم سیکرت در مسابقات ONE Esports Dota 2 World Pro Invitational بپردازید. شما همچنین می‌توانید سایر اخبار مرتبط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده