نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

از امروز مشترکین سرویس Xbox Live می‌توانند حساب خود را به شبکه‌های اجتماعی متصل کنند

مایکروسافت در تازه‌ترین اقدام خود به‌صورت رسمی اعلام کرد که مشترکین سرویس Xbox Live از این پس می‌توانند حساب خود را به شبکه‌های اجتماعی از جمله ردیت و فیسبوک متصل کنند.

مقاله مرتبط:

حدود هفده سال از زمانی که مایکروسافت سرویس آنلاین خود تحت عنوان Xbox Live را معرفی کرد، می‌گذرد. دارندگان کنسول‌های ایکس باکس و پی سی برای تجربه بازی‌های آنلاین و استفاده از مزیت‌هایی که مایکروسافت برای آنها تدارک دیده است، می‌بایست با پرداخت هزینه‌ای جزو مشترکین این سرویس شوند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی در بین مردم به‌خصوص گیمرها، این امکان که بتوانید مستقیم و بدون دردسر حساب‌های خود در پلتفرم‌های بازی را به راحتی با شبکه‌های اجتماعی خود متصل کنید، به امری تقریبا ضروری تبدیل شده است. خوشبختانه مایکروسافت به‌تازگی رسما اعلام کرد که مشترکین سرویس ایکس باکس لایو از حالا می‌توانند حساب خود را با شبکه‌های اجتماعی چون ردیت و فیسبوک متصل کنند.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، زمانی که برای اولین بار حساب ایکس باکس لایو را به پروفایل ردیت (Reddit) خود متصل می‌کنید، علاوه‌بر اینکه به‌صورت خودکار عضو زیرردیت /r/XboxInsiders می‌شوید، پاداش‌هایی نیز به پروفایل ردیت شما اهدا شده و به شما این اجازه داده می‌شود که نام پروفایل ردیت را در حساب ایکس باکس لایو خود ذکر کنید.

مایکروسافت همچنین از قابلیت‌های جدیدی که با متصل کردن حساب ایکس باکس لایو خود با شبکه‌های اجتماعی دیگری چون فیسبوک، دیسکورد و استیم نصیب شما می‌شود، پرده برداری کرده است. به گفته ردموندی‌ها با اتصال حساب خود به پروفایل فیسبوک و استیم، می‌توانید دوستان خود را پیدا کرده و در دیسکورد نیز حضور خود را اعلام کنید.

باید توجه داشته باشید که برای انجام این کار، باید سیستم خود را به آخرین نسخه ویندوز 10 به‌روزرسانی کرده و نرم افزار ویژه ایکس باکس را در اختیار داشته باشد.

اگر شما هم جزو مشترکین سرویس ایکس باکس لایو هستید، به‌نظر شما این اقدام مایکروسافت تا چه حد می‌تواند مفید و محبوب واقع شود؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع neowin
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده