نویسنده: مهدی اصغریان
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Crowd City؛ شهر شلوغ

Crowd City؛ یک بازی آرکیدی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است. خود را برای جمع کردن طرفدار آماده کنید و با معرفی این بازی همراه ما باشید.

بازی‌های آرکیدی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرگرم شدن و سپری کردن زمان هستند. این بازی اندروید و آیفون جدیدترین اثر استودیو نام آشنای فرانسوی Voodoo است که تجربه زیادی در ساخت بازی‌های ساده و جذاب مانند Wind Rider و Ball Blast دارد. در شهر شلوغ تا می‌توانید طرفدار جمع کنید، به سمت دشمنان‌تان حمله کنید، پوسته‌های جذاب انتخاب کنید و با تمام قدرت شهر را تسخیر کنید. بازی اعتیاد آور و جدید شهر شلوغ همان چیزی است که در یک بعد از ظهر خسته کننده به آن نیاز دارید.

متن جایگزین
متن جایگزین

طرفدار جمع کنید و برنده شوید؛ داستان بازی از این قرار است. شما بازی را تک و تنها با رنگ و ظاهر مخصوص به خودتان در وسط یک شهر شلوغ شروع می‌کنید. افراد این شهر سفید رنگ (بی طرف) هستند، و وقتی به آن‌ها برخورد می‌کنید افراد همرنگ شما می‌شوند و شما را دنبال می‌کنند حالا شما باید با دیگر رقبا بر سر تعداد طرفدار رقابت کنید.

وقتی که شما یا نیروهایتان با افراد معمولی برخورد می‌کنید، آن‌ها به شما ملحق می‌شوند، ولی صبر کنید به همین راحتی‌ها هم نیست. مراقب باشید، گروه‌های دیگر به شما حمله می‌کنند و شما هم باید به بقیه گروه‌ها حمله کنید. وقتی دو گروه نزدیک یکدیگر می‌شوند گروهی که افراد بیشتری دارد، نفرات گروه مقابل را جذب می‌کند. وقتی که آخرین نفر گروه مقابل را هم جذب کنید گروه رقیب را از بین برده‌اید. گیم پلی جذاب بازی به شکلی طراحی شده است که هیچ راه برگشتی ندارید و پس از هر مسابقه دلتان می‌خواهد دوباره مسابقه بدهید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

طراحی گرافیکی بازی بسیار شاد و بامزه است. از طراحی پر جزئیات شهر بازی تا پوسته‌های جذاب و خلاقانه کاراکترها همه این‌ها به شما کمک می‌کنند تا آرامش این شهر ساکت و آرام را به‌هم بزنید و مردم را طرفدار خودتان کنید. شما بازی را با کاراکتری تک رنگ شروع می‌کنید و با پیشرفت در بازی و به‌دست آوردن دستاوردهای مختلف بازی می‌توانید شکل کاراکتر خود را تغییر دهید و از پوسته‌های متنوع استفاده کنید.

سادگی، بامزگی و اعتیاد آور بودن ویژگی‌های اصلی بازی شهر شلوغ است

گیم پلی بازی بسیار ساده و اعتیاد آور است. برای در دست گرفتن شهر فقط به یک انگشت نیاز دارید. در مدت زمان دو دقیقه‌ای مسابقه هرقدر که می‌تواند طرفدار جمع کنید و دشمنانتان را از سر راه بر دارید. در این بازی شما به همراه هشت نفر دیگر بازی را شروع می‌کنید و بر اساس رتبه‌ای که در انتها کسب می‌کنید جایزه دریافت می‌کنید. با افزایش سطح شما در شروع مسابقه نفرات بیشتری شما را همراهی خواهند کرد.

بازی آیفون شهر شلوغ با گیم پلی ساده و اعتیادآور خود به همراه طراحی بامزه گزینه مناسبی برای طرفداران بازی‌های آرکیدی و ساده است. این بازی به صورت رایگان روی اندروید و آیفون عرضه شده است و شما برای انجام این بازی نیازی به اینترنت ندارید. همچنین می‌توانید با استفاده از خریدهای درون برنامه‌ای پوسته‌های جدید خریداری نمایید و از دست تبلیغات بازی رها شوید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Crowd City


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده