// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی Wind Rider: پرواز با Wingsuit در سطح شهر

در یکی از جدیدترین‌ ساخته‌های استودیوی نام آشنای Voodoo، بازیکنان به انجام مسابقات هیجان‌انگیز پرواز با Wingsuit می‌پردازند. با معرفی این بازی جدید و هیجان‌انگیز در زومجی همراه باشید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل فراگیر شدن بازی‌های پلتفرم موبایل، پر کردن اوقات خالی و سرگرم شدن در زمان‌های کوتاه است؛ برای مثال زمانی که منتظر کسی یا در راه رسیدن به جایی هستید، داشتن یک بازی ساده ولی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده روی گوشی‌ موبایل‌تان می‌تواند یکی از راه‌های خوب گذراندن وقت باشد. استودیوی پر کار و نام‌آشنای Voodoo که به نوعی متخصص ساختن این سبک بازی‌ها است، اکنون به سراغ ایده پرواز رفته است. در یکی از آخرین ساخته‌های این استودیو بازیکنان با Wingsuit در سطح شهر به مسابقه دادن می‌پردازند. این بازی که برای سیستم عامل iOS منتشر شده است تاکنون توانسته میانگین امتیاز ۴.۳ ستاره از ۵ ستاره را از حدود ۳۰ هزار رای کسب کند که نشانگر جذاب و سرگرم‌کننده بودن این بازی برای بازیکنان است. بازی رایگان Wind Rider دارای تبلیغات نسبتا زیادی است که با خرید یک بسته ۲.۹۹ دلاری می‌توان بازی را بدون مزاحم و تبلیغات تجربه کرد.

بازی Wind Rider
بازی Wind Rider
بازی Wind Rider

بازی آیفون Wind Rider در کل از ایده ساده‌ای ساخته شده است و در بخش گیم‌پلی و کنترل‌های بازی، هم پیچیدگی خاصی وجود ندارد. کلیت بازی در مسابقات نسبتا کوتاه پرواز با Wingsuit در سطح شهر خلاصه می‌شود؛ مسابقاتی ۸ نفره که در آن ۳ نفر اول به جایزه‌های بیشتری می‌رسند. در طول مسیر مسابقه حلقه‌های قرمز رنگی وجود دارند که بازیکنان با عبور از داخل آنها به سرعتشان افزوده می‌شود که برای اول شدن در مسابقه این کار بسیار مهم‌ است. بخش هیجان‌انگیز مسابقات بازی عبور از موانع متنوع و مختلف بازی برای جمع آوری پول بیشتر است. هر بازیکن با انجام حرکات زیبا و عبور نزدیک از کنار ساختمان‌ها و موانع مقداری پول در بازی جمع‌آوری می‌کند که این پول در ارتقا دادن ماکزیمم سرعت‌‌، شتاب دهنده و میزان درآمد هر مسابقه به کار می‌آید. نفر اول مسابقه ۱۰ برابر، نفر دوم ۵ برابر و نفر سوم سه برابر پولی را که در طی مسابقه جمع می‌کنند به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

مسابقات کوتاه اما سراسر هیجان Wind Rider سرگرمی مناسبی برای پر کردن اوقات خالی است

یکی دیگر از نکات جذاب در بخش مسابقات بازی، ریتم تند مسابقات و مسیر‌های سخت و متنوع است. بخش فیزیک بازی بسیار دقیق و حساس طراحی شده و کوچک‌ترین برخورد با سطح ساختمان‌ها، درخت یا هر شی‌ای که در محیط بازی به چشم می‌خورد، باعث باخت و حذف از مسابقه می‌شود. البته عبور‌های نزدیک از سطوح محیط بازی باعث دریافت پاداش در انتهای مسابقه می‌شود. مسیر‌ هر مسابقه نیز به صورت تصادفی پس از به پایان رساندن هر مسابقه و عبور از خط پایان تغییر می‌کند که نقش به‌سزایی در قابلیت تکرار بازی دارد. اما اگر در میانه مسیر به مانعی برخورد کردید، مسابقه بعد در همان مسیر تکرار می‌شود که می‌توان از این ویژگی برای شناخت مسیر صحیح و دریافت جایزه بیشتر استفاده کرد.

در بخش گرافیک و طراحی‌ بازی، سازندگان از طرح‌های مکعبی استفاده کرده‌اند که البته با توجه به وابستگی شدید بازی به فیزیک و نقش تعیین کننده آن، تصمیم هوشمندانه‌ای به نظر می‌رسد. در بازی محیط‌های بسیار مختلفی وجود دارند که بازیکنان به صورت تصادفی در هر مسابقه از آنها عبور می‌کنند. طراحی‌های رنگارنگ و چشم‌نواز این اثر از نقاط قوت آن به شمار می‌روند و نقش به‌سزایی در ارزش تکرار بازی دارند.

بازی Wind Rider
بازی Wind Rider
بازی Wind Rider

به طور کلی بازی Wind Rider هنوز در نسخه‌های اولیه خود به سر می‌برد و زمان زیادی برای آپدیت‌ها و اضافه شدن حالت‌های مختلف بازی پیش روی خود می‌بیند، اما در همین نسخه‌ اولیه نیز پتانسیل سرگرم‌کننده خود را به خوبی نشان داده و می‌تواند به مرور به یکی از بهترین بازی‌های سرگرم‌کننده در اوقات تلف شده طی روز تبدیل شود.

دانلود بازی آیفون Wind Rider


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده