// چهار شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی Ball Blast؛ توپ ترکاندن جذاب و هیجان انگیز

Ball Blast یک بازی با گیم‌پلی جذاب و اعتیادآور و گرافیکی رنگارنگ است که یک گزینه‌ بسیار مناسب برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌شود. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

بازی‌های رکوردی و بی‌نهایت در پلتفرم موبایل همیشه از اقبال خوبی برخوردار بوده‌اند و کمتر کسی این روز‌ها پیدا می‌شود که یکی از این بازی‌های جذاب را روی گوشی هوشمند خود امتحان نکرده باشد. بازی‌های آرکید و بی‌انتها با یک گیم‌پلی ساده اما جذاب و طراحی و ظاهری رنگارنگ، بازیکنان را ساعت‌ها و روز‌ها به خود مشغول می‌کنند. Ball Blast یکی از اعتیادآورترین ساخته‌های استودیوی نام آشنای Voodoo است که یکی از بهترین استودیوها در ساخت بازی‌های آرکید و بی‌انتها است. این استودیو که بازی‌های اعتیادآور زیادی مانند Helix Jump و Roller Splat را در کارنامه‌ی خود دارد، این بار به سراغ یک بازی تیراندازی دوبعدی رفته است. این بازی اندروید و آیفون رایگان توانسته از بین بیش از ۱۳۰ هزار رای در اپ استور، میانگین امتیاز عالی ۴.۵ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نشان از کیفیت بالای این بازی ساده و جذابیت آن است. این بازی برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۱۷۰ مگابایت حجم دارد و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان پلتفرم موبایل، تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای در آن حضور دارند. البته بازیکنان می‌توانند در بخش Privacy Settings، تبلیغ‌ها را خاموش کنند تا بدون مزاحمت به ترکاندن توپ‌های رنگی مشغول شوند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

بازی snowball.io
بازی snowball.io
بازی snowball.io

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Ball Blast برای گیمر‌ها و کسانی که بازی‌های ویدیویی را دنبال می‌کنند، یک روند آشنا مانند بازی‌ Chicken Invaders دارد. بازیکنان کنترل وسیله‌ای در پایین صفحه را در اختیار دارند که با شلیک‌های خود باید توپ‌هایی را که از دو طرف صفحه به زمین بازی می‌افتند، بترکانند. کنترل‌‌های بازی Ball Blast بسیار ساده است و بازیکنان می‌توانند با لمس صفحه به شلیک کردن بپردازند و از کشیدن انگشت به چپ و راست برای فرار از زیر توپ‌هایی که به پایین می‌افتند، استفاده کنند و برای ثبت رکورد بالاتر تلاش کنند. البته در بازی مراحل مختلفی نیز وجود دارد که که بازیکنان می‌توانند در چند تلاش آن را پشت سر بگذارند اما برای ثبت رکورد می‌توان چندین مرحله را پی در پی با موفقیت رد کرد. بازیکنان با ترکاندن هر توپ مقداری سکه دریافت می‌کنند که بخش مهمی از بازی را تشکیل می‌‌دهند. در بخش ارتقا دادن وسیله‌ی تحت کنترل، بازیکنان در ۴ بخش مختلف می‌توانند از این سکه‌ها استفاده کنند. سرعت شلیک، قدرت شلیک، میزان سکه دریافتی و درآمد‌های آفلاین بخش‌هایی هستند که بازیکنان برای پیشرفت در بازی و پشت سر گذاشتن مراحل به ارتقا دادن آنها نیاز مبرمی دارند. همچنین در طول هر نوبت بازی، توپ‌هایی با علامت سوال وارد صفحه می‌شوند که با ترکاندن آنها کمک‌هایی مانند مقدار زیادی سکه یا یک توپ جنگی (Cannon) اضافی را به دست خواهند آورد.

Ball Blast از آن دسته بازی‌هایی است که پس از گذراندن چند مرحله، حسابی به آن گرفتار می‌شوید

برای تنوع بازی نیز پس از گذراندن چند مرحله، بازیکنان با یک Boss Fight روبه‌رو می‌شوند که می‌توانند از آن برای افزایش رکورد خود استفاده کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با جمع آوری الماس‌هایی برای خود جان اضافه بخرند که در هر نوبت بازی به آنها یک فرصت دیگر برای ادامه‌ی بازی می‌دهد. تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی، باز کردن صندوق‌های روزانه و ترکاندن توپ‌های با علامت سوال از راه‌های به دست آوردن سکه‌ و الماس برای ارتقا دادن و خرید جان اضافه هستند.

بازی snowball.io
بازی snowball.io
بازی snowball.io

بازی Ball Blast از لحاظ بصری و گرافیکی نیز یک تجربه‌ی رنگارنگ و جذاب است و بازیکنان می‌توانند به مرور و با پشت سر گذشتن چالش‌های متفاوتی، محیط‌های جدید و وسیله‌های مختلفی را باز کنند. این مسئله هم به تنوع بازی کمک زیادی می‌کند و هم یک چالش برای بازیکنان در طول بازی به حساب می‌آید. گرافیک فنی و هنری بازی بسیار خوب انجام شده است و با یک بازی خوب از این نظر مواجه هستیم. محیط‌های متفاوتی مانند پل رنگین کمان، کره‌‌ی ماه و... در بازی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با وسیله‌های جذاب مانند تانک یا شاتل فضایی در آنها به ترکاندن توپ‌ها مشغول شوند.

اگر از طرفداران بازی‌های بی‌انتها و Arcade هستید، Ball Blast یک بازی جذاب و اعتیادآور است که می‌تواند به یک رقابت جذاب بین شما و دوستانتان تبدیل شود.

دانلود بازی Ball Blast


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده