نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

ماد جدید Star Wars Jedi: Fallen Order کاراکتر کال را به جوکر تبدیل می‌کند

کاربران کامپیوتر اکنون می‌توانند با شاهزاده‌ی دلقک جرم و جنایت پا به دنیای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بگذارند.

کامرون مانهن، بازیگری که نقش کال کستیس در بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را ایفا کرده است، پیش‌ازاین در نقش جروم والسکا در سریال گاتهام (Gotham) ظاهر شده بود که درواقع جایگزین جوکر در آن سریال محسوب می‌شود. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاربران کامپیوتر اکنون می‌توانند او را به‌وسیله‌ی یک ماد تازه به جوکر تبدیل کنند؛ مادی که موهای سبزرنگ و صورت گریم‌شده‌ی جوکر را برای کاراکتر اصلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به ارمغان می‌آورد.

Star Wars Jedi: Fallen Order

این ماد تنها کمی بهتر از مادی است که کاراکتر آرتور مورگان از بازی Red Dead Redemption 2 را به جوکر تبدیل می‌کرد، اما بااین‌حال گردش در محیط بازی یا تعامل با یک دروید بامزه با «شاهزاده‌ی دلقک جرم و جنایت» زمانی که شمشیری نوری در دست دارد، جذاب است. شما می‌توانید این ماد را از طریق وب‌سایت NexusMods دانلود کنید که در کنار این ماد، میزبان چندین ظاهر تازه‌ی دیگر برای کاراکتر کال است.

درحال‌حاضر بازی Star Wars Jedi: Fallen Order برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی روایت داستانی گیرا، شخصیت‌پردازی مناسب، ربات BD-1، جلوه‌های بصری چشم‌نواز، ترکیب بسیار خوب درخت مهارت‌ها با گیم‌پلی و داستان، سیستم مبارزاتی کارآمد و موسیقی گوش‌نواز به سبک جنگ ستارگان در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

استودیو ریسپاون با ساخت Star Wars Jedi: Fallen Order، دست به ریسک بزرگی زد. بااین‌حال ساخته جاه‌طلبانه آن‌ها به‌خوبی می‌تواند از نظر روایت داستان، مبارزات و جلوه‌های بصری شما را هیجان‌زده کند. بااینکه فالن اوردر در بخش‌هایی نظیر طراحی مینی‌باس‌ها و دشمنان ضعیف عمل کرده است، اما می‌توان آن را یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۹ دانست که تجربه‌ی آن می‌تواند ۲۰ الی ۲۵ ساعت شما را سرگرم کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر و تجربه‌ی خود از بازی با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع PCGAMER
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده