نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹

اولین مادهای نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 در دسترس قرار گرفتند

اولین مادهای نسخه‌ی پی سی RDR 2 در کنار ارائه‌ی یک تجربه‌ی بصری بهتر و چشم‌نوازتر، آرتور مورگان را به جوکر تبدیل می‌کنند!

انتشار بازی‌های مختلف برای کامپیوتر درکنار ارائه‌ی یک تجربه‌ی بصری بهتر به‌واسطه‌ی سخت‌افزار قدرتمند کامپیوترها، به گیمرها اجازه می‌دهد تا با ساخت مادهای مختلف بتوانند تجربه‌ای منحصربه‌فرد و رویایی را برای خود و سایر بازیکنان رقم بزنند. حالا هم که Red Dead Redemption 2 راهی پی سی شده است، گیمرها می‌توانند مادهای متنوعی را برای این بازی طراحی کنند و تجربه‌هایی خاص و حتی عجیب را در آن رقم بزنند.

جوکر - رد دد ردمپشن 2

در جریان آخرین اخبار بازی و درحالی که فقط یک روز از عرضه‌ی نسخه‌ی پی سی بازی رد دد ردمپشن 2 می‌گذرد، شاهد انتشار مادهای مختلفی برای این اثر شدیدا موردانتظار هستیم که خب مورد خیلی غافل‌گیرکننده‌ای هم نیست. اولین ماد منتشر شده برای بازی که به‌نوعی اولین چراغ عرضه‌ی مادهای عجیب‌وغریب بازی را روشن می‌کند، مادی است که گریم جوکر / آرتور فلک با بازی واکین فینیکس را به‌چهره‌ی آرتور مورگان اضافه می‌کند. ماد جوکر اما اولین مادی نیست که در دسترس دارندگان نسخه‌ی پی سی بازی قرار می‌گیرد. همراه با ماد جوکر، یک ماد جدید در بلاگ نکسوس‌مادز آپلود شده است که تجربه‌ی بصری بازی را به‌شکل فوتو رئالیستیک درمی‌آورد و رنگ‌آمیزی‌ها، نورپردازی‌ها و موارد بصری این‌چنینی بازی را بهینه‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌کند. البته که در روزهای آتی باید منتظر انتشار مادهای بیشتر و حتی عجیب‌تر (!) هم برای بازی باشیم.

بازی Red Dead Redemption 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. این بازی در ماه آینده به‌محصولات فروشگاه استیم اضافه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده