نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ اکران فیلم Paranormal Activity 7 و انیمیشن My Little Pony اعلام شد

شرکت پارامونت پیکچرز تاریخ اکران فیلم Paranormal Activity 7 و قسمت جدید انیمیشن My Little Pony را تایید و اعلام کرده است.

ماه خرداد امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز و بلوم هاوس (Blumhouse) از همکاری دوباره برای ساخت قسمت هفتم فیلم Paranormal Activity (فعالیت فراطبیعی) خبر دادند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پارامونت تاریخ اکران دو فیلم جدید خود را تایید و اعلام کرده است. پارامونت در ابتدا تایید کرد که فیلم Paranormal Activity 7 (فعالیت فراطبیعی ۷) برای اکران در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این ۶ فیلم اول این مجموعه فیلم ترسناک حدود ۸۹۰.۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده بودند. در این تاریخ، قسمت جدید فیلم Paranormal Activity باید با دنباله فیلم Tomb Raider (توم ریدر) با بازی آلیسیا ویکاندر، برای تصاحب گیشه رقابت کند. بااین حال، تاکنون حضور هیچ بازیگر، نویسنده یا کارگردانی در فیلم Paranormal Activity 7 تایید و اعلام نشده است.

انیمیشن My Little Pony: The Movie

همچنین پارامونت اعلام کرد که قسمت جدید انیمیشن My Little Pony (پونی کوچولو) نیز قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) اکران شود. در این تاریخ، این انیمیشن سینمایی قرار است با یک فیلم بدون نام از شرکت یونیورسال پیکچرز در گیشه رقابت کند. در واقع پارامونت و هاسبرو پس از موفقیت تجاری انیمیشن My Little Pony: The Movie (فیلم پونی کوچولو) در سال ۲۰۱۷، به دنبال همکاری برای ساخت یک دنباله احتمالی هستند. این انیمیشن در سال ۲۰۱۷ توسط لاینزگیت اکران شد و با اینکه نقدهای خیلی مثبتی دریافت نکرده بود، بیش از ۶۱.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده بود که با توجه به بودجه ۶.۵ میلیون دلاری آن، یک موفقیت تجاری برای سازندگان فیلم بوده، اما پارامونت در قسمت جدید آن قرار است جای لاینزگیت را بگیرد. 

بااین حال، اطلاعات بیشتری از قسمت جدید انیمیشن My Little Pony نیز در دسترس نیست. شخصیت پونی کوچولو در دهه ۸۰ میلادی خلق و خیلی سریع به یکی از اسباب‌بازی‌ها و برندهای محبوب تبدیل شد که در ادامه و با کاهش محبوبیت آن، هاسبرو حق امتیاز ساخت اسباب بازی آن را خریداری کرد. همچنین ساخت سریال My Little Pony: Friendship Is Magic نیز همچنان ادامه دارد و تا به امروز ۹ فصل و ۲۲۲ قسمت از این سریال انیمیشنی تولید و منتشر شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده