نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۶

ساخت قسمت هفتم فیلم Paranormal Activity تایید شد

کمپانی پارامونت پیکچرز و بلوم هاوس ساخت قسمت هفتم فیلم Paranormal Activity را رسما تایید و اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت هفتم فیلم Paranormal Activity (فعالیت فراطبیعی) رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز و بلوم هاوس (Blumhouse) از همکاری دوباره برای ساخت قسمت جدید این مجموعه فیلم ترسناک خبر دادند. جیم جیانپولوس، رئیس پارامونت این خبر را در حاشیه CineEurope که در بارسلونا در حال برگزاری است، اعلام کرده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله نام این پروژه یا داستان و اتفاقات این قسمت منتشر نشده است. این مجموعه ترسناک که به فیلم‌هایی با بودجه بسیار پایین شهرت دارد، با نمایش فیلم Paranormal Activity در یک فستیوال در سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرد که این فیلم به کارگردانی اورن پلی، موفق شد بیش از ۱۹۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت این فیلم که داستان یک زوج جوان است که توسط یک نیروی شیطانی مورد هدف قرار گرفته‌اند، تنها ۱۵ میلیون دلار بوده است.

۶ فیلم اول مجموعه Paranormal Activity تا به امروز ۴۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۸۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. فیلم Paranormal Activity: The Ghost Dimension (فعالیت فراطبیعی: ابعاد شبح)، آخرین فیلم این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم با فروش ۱۸.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۸.۹ میلیون دلار در سراسر جهان، به کم فروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد. بودجه ساخت فیلم Paranormal Activity: The Ghost Dimension تنها ۱۰ میلیون دلار بوده است. پس از موفقیت Paranormal Activity، بلوم هاوس ساخت فیلم‌هایی با بودجه بسیار پایین را که اکثرا پروژه‌های ترسناک هستند، آغاز کرد که از جمله این فیلم‌ها و موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم Insidious (توطئه‌آمیز)، فیلم Sinister (شوم)، فیلم Ouija (اویجا) و فیلم The Purge (پاکسازی)، اشاره کرد.

همچنین بلوم هاوس با ساخت و انتشار فیلم‌هایی چون فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم BlacKkKlansman (بلکنزمن)، توانسته به جوایز اسکار نیز راه پیدا کند و این دو فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده و هر دو فیلم نیز جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کرده‌اند. همچنین قسمت هفتم فیلم Paranormal Activity هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده