نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

صندوق تازه Treasure of the Timeless Rite در دسترس بازیکنان Dota 2 قرار گرفت

شرکت ولو یک صندوق تازه با نام Treasure of the Timeless Rite را برای مدت محدود در دسترس بازیکنان Dota 2 قرار داده است که محتوای جدیدی را به ارمغان نمی‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Dota 2 صندوق تازه Treasure of the Timeless Rite را در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۲۰ آبان (۶ تا ۱۱ نوامبر) به مدت محدود ارائه می‌دهد، اما به‌نظر نمی‌رسد که طرفداران برای آن هیجان‌زده باشند. این صندوق شامل مجموعه آیتم‌هایی است که دیگر برای خرید از طریق فروشگاه Dota 2 در دسترس نیستند و در میان آن‌ها چندین مجموعه آیتم بسیار نادر نیز وجود دارد. باعنایت‌به اینکه دست کم نیمی از این مجموعه آیتم‌ها را می‌توان با کمتر از یک دلار خریداری کرد، برچسب قیمتی ۱.۹۹ دلاری آن به‌هیچ‌وجه به مذاق بازیکنان خوش نمی‌آید. شرکت ولو با انتشار یک توییت تازه درباره‌ی این باکس اظهار داشت:

صندوق Treasure of the Timeless Rite که تنها برای مدت زمان محدودی به‌فروش می‌رسد، شامل ۲۲ مجموعه آیتم مربوط‌به سال‌های گذشته می‌شود که از میان ست‌های محبوبی که دیگر از طریق فروشگاه بازی Dota 2 در دسترس نیستند، انتخاب شده است. این باکس از حالا تا دوشنبه، یازدهم نوامبر با قیمت ۱.۹۹ دلار برای خرید در دسترس است.

انتشار این صندوق پیش از شروع نخستین رویداد ماینور این فصل و درحالی‌که هیچ محتوای جدیدی را در برنمی‌گیرد، باعث سردرگمی طرفداران شده است. مسئله زمانی بدتر می‌شود که بدانیم برخی از مجموعه آیتم‌های این صندوق در ابتدا به‌عنوان پیشنهادهایی با محدودیت زمانی برای خرید ارائه شده بود.

بااین‌حال، این بدان معنا نیست که بگوییم این صندوق بی‌ارزش است. در این باکس چندین ست نظیر ست Cry of the Battlehawk هیروی Sven به چشم می‌خورد که قیمت آن کاهش محسوسی داشته است. ست Molten Destructor هیروی Timbersaw نیز فوق‌العاده است و همچنان دو برچسب Not Tradeable و Not Marketable روی آن دیده می‌شود؛ بنابراین برای تهیه‌ی آن عجله کنید.

برای کسانی که مشتاقانه منتظر انتشار به‌روزرسانی بزرگ Outlanders هستند، باید بگوییم که این آپدیت «پس از پایان» مسابقات MDL Chengdu Major در ۳ آذر (۲۴ نوامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی دو قهرمان تازه با نام‌های Snapfire و Void Spirit و البته محتوای جدیدی را به بازی Dota 2 اضافه می‌کند. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده