نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اولین تصویر رسمی انیمیشن Soul منتشر شد؛ اولین تریلر امروز

شرکت والت دیزنی و پیکسار اولین تصویر رسمی انیمیشن Soul را منتشر و اعلام کردند که امروز قرار است اولین تریلر آن منتشر شود.

ماه خرداد امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار از انیمیشن سینمایی جدید و اورجینال مشترک خود با نام Soul (روح) رسما رونمایی کردند. پس از آن در شهریور امسال و در نمایشگاه D23، فهرست صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اعلام و سه تصویر مفهومی از آن منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر این انیمیشن سینمایی منتشر شده است. EW به‌تازگی اولین تصویر رسمی انیمیشن Soul را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور جو گاردنر با صداپیشگی جیمی فاکس، هستیم که او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود. در این انیمیشن، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی انیمیشن Soul را مشاهده کنید:

مقاله مرتبط

انیمیشن Soul

همچنین امروز قرار است اولین تریلر انیمیشن Soul منتشر شود که احتمالا تمرکز آن تنها روی معرفی شخصیت یا شخصیت‌های اصلی و همچنین دنیای انیمیشن خواهد بود. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، خواهد بود. در مصاحبه با EW، داکتر از چالش‌های متحرک سازی یک روح در انیمیشن توضیح داد و در عین حال از چگونگی تاثیر گذاشتن این انیمیشن روی افراد مختلف با ایمان‌های متفاوت گفت. داکتر گفت:

ما با افراد زیادی با سنت‌های دینی و سنت‌های فرهنگی متفاوت صحبت کردیم و گفتیم که فکر می‌کنید یک روح چیست؟ همه آن‌ها گفتند مثل ذره، غبار، بخار، حالتی آسمانی و غیر فیزیکی دارد و ما آن را دوست داشتیم و عالی بود. حال ما باید چگونه این کار را انجام بدیم؟ این یک چالش بزرگ برای ما بود، اما من باید بگویم که فکر می‌کنم تیم ساخت انیمیشن واقعا نکاتی جالبی جمع‌آوری کرده که نشانگر و بازگو کننده این کلمات در انیمیشن هست.

داکتر در ادامه توضیح داد که انیمیشن Soul در تلاش است تا بفهمیم چه چیزهای برای ما مهم‌تر است و آن را انتخاب ‌می‌کنیم. او گفت:

این انیمیشن قرار است این موضوع را بررسی کند که تمرکز شما کجا باید باشد؟ چه چیزهایی هستند که در پایان روز واقعا مهم‌ترین مواردی هستند که شما به آن توجه دارید و به سمت آن می‌روید و مقداری از زمان محدود ارزشمند خود را صرف آن می‌کنید و در پایان فکر می‌کنید که آیا ارزش تمرکز و وقت گذاشتن روی آن را داشته است؟

انیمیشن Soul برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر فاکس، فیلیسیا رشاد، داوید دیگز، کوئست لاو و تینا فی، دیگر صداپیشگان این انیمیشن خواهند بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده