نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱

صداپیشگان انیمیشن Soul معرفی شدند؛ انتشار اولین تصاویر مفهومی [D23 2019]

پیکسار و والت دیزنی با انتشار اولین تصاویر مفهومی، از فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن Soul در نمایشگاه D23 رسما رونمایی کردند.

ماه خرداد امسال بود که شرکت والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار از انیمیشن سینمایی جدید و اورجینال مشترک خود با نام Soul (روح) رسما رونمایی کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست صداپیشگان این انیمیشن سینمایی اعلام و سه تصویر مفهومی از آن منتشر شده است. بنا به اخبار نمایشگاه D23، جیمی فاکس قرار است صداپیشگی نقش اصلی انیمیشن Soul را بر عهده داشته باشد که نام این شخصیت جو گاردنر است و فیلیسیا رشاد صداپیشگی نقش مادر شخصیت جو را که لیبا نام دارد، بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر این، داوید دیگز صداپیشگی شخصیت پاول (همسایه کینه‌جوی جو)، کوئست لاو صداپیشگی شخصیت کورلی و تینا فی صداپیشگی شخصیت 22 را در این انیمیشن بر عهده دارند. همچنین والت دیزنی و پیکسار سه تصویر مفهومی از انیمیشن Soul را به اشتراک گذاشته‌اند که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت جو گاردنر نیز هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

انیمیشن Soul

انیمیشن Soul

انیمیشن Soul

کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Soul بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده ۲ جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن‌هایی چون انیمیشن Monsters Inc (شرکت هیولاها)، انیمیشن Up (بالا) و انیمیشن Inside Out (درون و بیرون) را بر عهده داشته، خواهد بود. همچنین در طول پنل اطلاعاتی از داستان انیمیشن Soul نیز به اشتراک گذاشته شده که طبق آن، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود. فارغ از تمامی این‌ها، نباید فراموش کنیم که ترنت رزنر، آهنگ‌ساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای خلق موسیقی متن فیلم The Social Network (شبکه اجتماعی)، وظیفه‌ی ساخت موسیقی متن انیمیشن Soul را بر عهده دارد.

انیمیشن Soul برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده