نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶

شایعه: پروژه‌ بعدی راک استار یک بازی قرون وسطایی خواهد بود

شایعاتی مبنی بر ساخت یک بازی قرون وسطایی توسط راک استار منتشر شده است که نشان می‌دهد پروژه‌ی بعدی این استودیو احتمالاً در اروپای قرون وسطا جریان دارد.

شایعات جدیدی پخش شده‌اند که نشان می‌دهند راک‌استار گیمز در حال کار روی IP جدیدی برای کنسول‌های نسل بعدی است که در دوره‌ی قرون وسطای اروپا جریان دارد.

درحالیکه بیشتر افراد تصور می‌کردند که این توسعه‌دهنده موفق پس از انتشار بازی وسترن پرفروش خود در سال گذشته، روی بازی GTA 6 برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس اسکارلت کار می‌کند، ولی پاواس ساکسنا، طراح شخصیت در راک استار، پستی را در لینکدین خود منتشر کرده که به این موضوع اشاره می‌کند که بازی قرون وسطایی این شرکت (که چند سال پیش شایعه شده بود توسط این کمپانی کنار گذاشته شده است) اکنون دوباره درحال توسعه فعال است.

توضیحاتی که ساکسنا درباره پروژه‌های فعلی خود در راک‌استار ارائه داده، نشان می‌دهد که او «در حال خلق بخش‌هایی ماژولار از محیط بازی با شکل ارگانیک است که به سبک معماری قرون وسطایی طراحی می‌شوند.»

شایعه‌ی جدید دیگری نیز در ردیت منتشر شده که نسبت به پست لینکدین کمی اطلاعات بیشتری دارد و ادعا می‌کند که این بازی قرون وسطایی روی مبارزات شمشیرزنی و دوئل‌های تک‌به‌تک تمرکز زیادی دارد که نشان‌دهنده انحراف جدی راک‌استار از تمرکز روی تیراندازی و گان‌پلی است.

طبق خبرهای اخیر منتشر شده، پی بردن به بازی بعدی این کمپانی بسیار دشوار است؛ مخصوصاً از آن‌جایی که در چند ماه اخیر شایعات پیرامون ساخت بازی Bully 2 نیز جریان داشته و این درحالی است که بازیگر ترور در بازی GTA 5 (استیون اوگ) نیز اعلام کرده که بازی GTA 6 به‌زودی منتشر خواهد شد.

همچنین راک‌استار اخیراً برای کار روی کنسول‌های نسل بعدی و یک بازی جهان‌باز در‌حال استخدام افراد بااستعداد است، اما این موضوع می‌تواند به تمام IPهایی که اخیراً شایعه شده‌اند در این استودیو درحال ساخت هستند، مرتبط باشد.


منبع Gamrsradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده