// سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

راک استار گیمز در حال استخدام نیرو برای ساخت بازی روی کنسول های نسل آینده است

راک استار گیمز به‌تازگی فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده که باتوجه‌به آن، این شرکت در حالت توسعه یک بازی جهان باز کاراکتر محور برای کنسول‌های نسل بعد است.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد که راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده سری Grand Theft Auto، در حال کار روی نسخه جدید این مجموعه یا همان Grand Theft Auto VI است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده، مراحل تولید این بازی را آغاز کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، راک استار گیمز فهرست شغلی جدیدی را منتشر کرده که در جریان آن، آن‌ها به‌دنبال یک برنامه نویس برای سیستم انیمیشن داخل بازی هستند. همچنین در ادامه مشخص شده که راک استار گیمز، در حال توسعه سیستم‌های انیمیشنی پیشرفته برای یک بازی کاراکتر محور جهان باز است. ازاین‌رو آن‌ها به‌دنبال نیروهایی هستند که بتوانند مرزهای انیمیشن کاراکتر را به کنسول‌های نسل بعد منتقل کنند. منظور از کنسول‌های نسل بعد، همان پلی استیشن 5 و پروژه اسکارلت است که در تعطیلات ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند، اما همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده که راک‌استار روی چه بازی برای نسل بعد کار می‌کند.

از آن‌جایی که اسم یک بازی جهان باز آورده شده، می‌توان آن را به GTA 6 ربط داد، زیرا نسخه جدید Red Dead Redemption هم سال گذشته عرضه شد. البته دراین‌میان می‌توان‌به ساخت نسخه جدید Bully هم اشاره کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم راک استار گیمز در آینده نسخه جدید کدام یک از مجموعه‌های جهان باز را معرفی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده