// دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از Splinter Cell در حساب توییتر یوبیسافت منتشر شد

حساب کاربری توییتر شعبه اسپانیا یوبیسافت تصویری را از سم فیشر منتشر کرده که شایعاتی از معرفی نسخه جدید را به‌وجود آورده است.

تابه‌حال شایعات مختلفی از عرضه نسخه جدید Splinter Cell منتشر شده است و یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر سری اسپلینتر سل، تابه‌حال اعلام نکرده که چه زمانی نسخه جدید این سری ساخته می‌شود. البته این شرکت فرانسوی گفته است که زمانی به‌سراغ Splinter Cell می‌رود که بتوانند ایده‌ها و مکانیسم‌های جدیدی را برای آن تعریف کنند و تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را در اختیار مخاطب قرار دهند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر شعبه اسپانیا یوبی سافت تصویری را از سم فیشر و عینک دید در شب معروف وی منتشر کرده است. در توضیحات این تصویر نوشته شده که برای روبه‌رو شدن با تاریکی، باید آن را درک کنید. در ادامه شایعات جدیدی به‌وجود آمده که خبر از ساخت نسخه جدید Splinter Cell می‌دهد. برای اولین بار نیست که همچین شایعه‌ای منتشر می‌شود. به طور کلی با توجه به گفته سازندگان، احتمال ساخت نسخه جدید از این مجموعه در حال حاضر بسیار کم است.

splinter cell

البته به این مورد هم اشاره کنیم که در گذشته خبری منتشر شده بود از اینکه یوبی سافت در حال ساخت نسخه واقعیت مجازی Splinter Cell است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم یوبیسافت چه مواردی را برای کاربران این مجموعه دوست داشتنی درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده