نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

سم فیشر؛ داستان ابدی یک مامور ویژه

در این آیتم ویدیویی، نگاهی به مجموعه Splinter Cell و دلایل محبوبیت آن خواهیم داشت. با زومجی همراه باشید. 

وقتی صحبت از بازی‌های مخفی‌کاری یا کلا IP‌های دوست‌داشتنی می‌شود، همیشه اسمی هم از Splinter Cell می‌بریم؛ مجموعه‌ای که چند سالی است طرفدارانش بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه جدیدی از آن هستند اما یوبی‌سافت فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد. اسپلینتر سل، به دلایل متعددی به محبوبیت فعلی‌اش رسیده است. دلایلی مثل روایت داستان‌های خاطره‌انگیز با چاشنی‌های رابطه پدر و فرزندی سم فیشر و سارا یا حتی با چاشنی سیاست. در طرف دیگر، یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این مجموعه خود شخصیت سم فیشر است که بدون شک باید او را یکی از محبوب‌ترین و مرگبار‌ترین کاراکتر‌های دنیای بازی‌های ویدیویی بدانیم. 

طراحی عالی مراحل، گجت‌های خاص سم فیشر و کلا مکانیزم‌های گیم‌پلی عالی هم از دیگر ویژگی‌های مثبتی بودند که مجموعه اسپلینتر سل را به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل کردند. در پنجاه و هشتمین قسمت از برنامه لودینگ، سراغ اسپلینتر سل و دلایل موفقیت و محبوبیت آن رفتیم که حال می‌توانید این آیتم ویدیویی را به‌صورت مجزا هم در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

در قسمت ۵۸ لودینگ همچنین نگاهی به برخی از جالب‌ترین مراحل ساخته‌شده توسط طرفداران برای بازی Super Mario Maker داشتیم و زندگی لوکاس پوپ، بازیساز مستقل مشهور را مرور کردیم. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده