// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

یوبیسافت به دنبال پیدا کردن بهترین زمان برای معرفی نسخه جدید Splinter Cell است

ایوس گیلموت به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید Splinter Cell زمانی معرفی می‌شود که آن‌ها زمان درستی را برای بازگشت با شکوه آن پیدا کنند.

یکی از مواردی که کاربران منتظر آن هستند، معرفی نسخه جدید Splinter Cell است. تابه‌حال شایعات و اخبار مختلفی حول نسخه جدید این سری منتشر شده است، اما هیچکدام از آن‌ها به واقعیت تبدیل نشده‌اند. همچنین عده‌ای از کاربران بر این عقیده هستند که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر مجموعه اسپلینتر سل، دیگر توجهی به این مجموعه ندارد و آن را کنار گذاشته است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد یوبیسافت برنامه بزرگ‌تری برای اسپلینتر سل تدارک دیده است، اما هنوز زمان معرفی آن فرا نرسیده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ایوس گیلموت، مدیرعامل یوبی سافت، به‌تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده است و در مورد Splinter Cell صحبت کرده است. او اعلام کرده که تیم آن‌ها مدام در حال فکر کردن و بررسی شرایط مختلف است تا بهترین زمان برای معرفی نسخه جدید Splinter Cell و بازگشت با شکوه سم فیشر را پیدا کند. ایوس گیلموت دراین‌باره می‌گوید:

تجربیات گوناگونی برای Splinter Cell جدید به‌وجود می‌آید، اما این موضوع در حال حاضر روی دستگاه‌های مختلف است. ما در حال تلاش هستیم تا این برند را در زمان مناسب به صنعت بازی‌های ویدیویی برگردانیم. ما نمی‌تواینم بگوییم چه زمانی این اتفاق می‌افتد؛ زیرا انجام آن زمان‌بر خواهد بود، اما باید زمان درستی را انتخاب کنیم تا اسپلینتر سل بازگشت بزرگی داشته باشد.

به‌نظر می‌رسد فعلا یوبیسافت برنامه‌ای برای ساخت نسخه جدید Splinter Cell ندارد. این در حالی است که همچنان شایعاتی وجود دارد که آن‌ها در حال ساخت نسخه جدید این بازی هستند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده