نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹

فهرست تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی نخستین ماینور و میجور فصل تازه دوتا 2 اعلام شد

فهرست تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله‌ی مقدماتی اولین رویداد‌های دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 مشخص شد که در میان این لیست نام تیم‌های Quincy Crew و Evil Geniuses به چشم می‌خورد.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که سازمان مارس مدیا، برگزارکننده‌ی تورنمنت Mars Dota League Chengdu Major رسماً فهرست تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله‌ی مقدماتی نخستین رویدادهای دارای امتیاز Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را منتشر کرده است. مناطق امریکای شمالی، جنوب‌شرقی آسیا و چین سه سهمیه برای شرکت در رویدادهای میجور دارند و این در حالی است که برای مناطق اروپا، CIS یا کشورهای مستقل مشترک‌المنافع و امریکای جنوبی دو سهمیه در نظر گرفته شده است. در این میان از قهرمان مسابقات Summit 11 یا رویداد ماینور قبل از MDL Chengdu مستقیماً برای شرکت در این رویداد میجور دعوت به‌عمل می‌آید. از هر منطقه ۱۰ تیم برای دریافت سهمیه‌ی شرکت در اولین رویدادهای ماینور و میجور به رقابت می‌پردازند. با اینکه فهرست تیم‌های دعوت شده برای رقابت در مرحله‌ی مقدماتی نهایی شده است، اما هنوز شاهد تعدادی جای خالی در مناطق هستیم که با تیم‌های راه‌یافته از مرحله‌ی ماقبل‌مقدماتی پر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه فهرست تیم‌های حاضر در مرحله‌ی مقدماتی اولین رویدادهای ماینور و میجور فصل را به تفکیک مناطق مشاهده کنید.

چینجنوب‌شرقی آسیااروپاCISامریکای شمالیامریکای جنوبی
Team AsterAxHAd FinemGambitEvil GeniusesAnvorgesa
CDECBoom EsportsBridge FourHellraisersFighting PepegasEGOBOYS
EHOMEFnaticCool TeamNatus VincereJ StormFURIA
Invictus GamingGeekFamGODSENTOld But GoldQuincy CrewGorillaz-Pride
Keen GamingReality RiftHippomaniacsPositive GuysTeam PlusInfamous
RNGSterling Global DragonsNiPVirtus.proTeam XolotlNoPing Esports
Team SiriusTeamJinesbrusSingularity--paiN Gaming
Vici GamingTNC PredatorWind & Rain--Team Unknown

شرکت ولو تغییرات زیادی را در Dota Pro Circuit این فصل ایجاد کرده است که از میان این تغییرات می‌توان به نحوه‌ی کار مرحله‌ی مقدماتی مسابقات اشاره کرد. به‌خاطر کمک به تیم‌ها برای تجدید قوا، دو مرحله‌ی مقدماتی رویدادهای ماینور و میجور کوتاه و با هم ادغام شده است. مرحله‌ی مقدماتی مسابقات ام‌دی‌ال چنگدو و مسابقات دوتا سامیت 11 شامل سه مرحله‌ی متفاوت خواهد بود. در مرحله‌ی اول، تیم‌ها به دو گروه متشکل از پنج تیم تقسیم می‌شوند و به‌شکل Best-of-Two به رقابت می‌پردازند. پس از پایان رقابت‌ها، دو تیم برتر هر گروه به مرحله‌ی دوم و تیم قرار گرفته در رده‌ی سوم به مرحله سوم منتقل می‌شود. اگر یک منطقه دارای سه دعوت مستقیم باشد، تیم‌‌های چهارم جدول هر گروه یک بازی Best-of-Three مقابل هم انجام می‌دهند تا یکی از آن‌ها به مرحله‌ی سوم راه یابد. در مرحله‌ی دوم شاهد یک براکت دو حذفی هستیم که به راه‌یابی تیم‌ها به رویداد میجور منجر می‌شود. دو یا سه تیم برتر این مرحله، بسته به منطقه، واجد شرایط شرکت در مسابقات میجور می‌شوند و بازندگان به مرحله سوم راه می‌یابند. در مرحله‌ی سوم، چهار تیم در براکتی دو حذفی برای راه یافتن به رویداد ماینور به مصاف هم می‌روند و یک یا دو تیم جواز حضور به ماینور را به دست می‌آورند و به باقی تیم‌ها ۲۰ امتیاز DPC تعلق می‌گیرد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده