نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵

نویسنده فیلم بورات کارگردانی ریبوت فیلم Home Alone را بر عهده گرفت

دن میزر، نویسنده فیلم Borat، در حال مذاکره با سرویس استریم دیزنی پلاس برای قبول کارگردانی ریبوت فیلم Home Alone است.

ماه مرداد امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سرویس استریم دیزنی پلاس به‌دنبال ساخت چهار سریال یا فیلم براساس فیلم‌های پر طرفدار شرکت فاکس قرن بیستم که شامل فیلم Home Alone (تنها در خانه)، فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Cheaper by the Dozen (دوجینش ارزان‌تر است) و فیلم Diary of a Wimpy Kid (دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه)، می‌شوند، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم تنها در خانه مشخص شده است. طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، دن میزر در حال انجام مذاکره با سرویس استریم Disney Plus برای پذیرفتن وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Home Alone است. جونز بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Borat (بورات) شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. 

دن میزر

میزر همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bridget Jones's Baby (بچه بریجت جونز) و فیلم Office Christmas Party (مهمانی کریسمس اداره) را نیز بر عهده داشته بود. استریتر سایدل و مایک دی که پیش از این به‌عنوان نویسنده در برنامه Saturday Night Live حضور داشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Home Alone را بر عهده دارند. کولایدر اضافه می‌کند که داستان تنها در خانه جدید قرار است متفاوت‌تر از نسخه اصلی باشد که مکالی کالکین نقش اصلی فیلم را بازی کرده بود. طبق گفته کولایدر، فیلم جدید داستان یک زن و شوهر تازه ازدواج کرده را دنبال خواهد کرد که یک جنگ با یک پسر را آغاز خواهند کرد که یک چیزی از آن‌ها دزدیده است. 

داستان اصلی فیلم Home Alone در مورد یک پسر بچه بود که از پرواز جا مانده و حال با در خانه تنها است و دو نفر نیز قصد دزدی از خانه آن‌ها را دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم تنها در خانه قرار است از سه مامه اول سال ۲۰۲۰ آغاز شود. ملیسا مک‌کارتی قرار است نقش یکی از این زوج را بازی کند و ویل فرل نیز در حال مذاکره برای بازی در نقش مقابل او است. بنا بر گزارش‌ها، شخصیت پسر نیز قرار است یک بچه باشد که فعلا مشخص نیست چه کسی قرار است نقش این شخصیت را بازی کند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده