// جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷

آپدیت روز عرضه بازی Death Stranding حجمی کمتر از ۳۶۰ مگابایت خواهد داشت

تازه‌ترین اطلاعات منتشرشده از «دث استرندینگ»، ساخته‌ی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز نشان می‌دهند که خریدارهای نسخه‌ی فیزیکی آن برای آپدیت بازی به ورژن ۱.۰۲ باید فایلی با حجم بسیار کم را از اینترنت دریافت کنند.

در نسل هشتم کنسول‌های بازی، رشد توانایی بازیکنان برای اتصال به اینترنت همان‌قدر که روی پیشرفت سرویس‌های استریمی و تولید و دریافت DLCهای عالی به ترتیب توسط سازندگان و بازیکنان تاثیر مثبت داشت و باعث می‌شد که سازندگان بعد از عرضه به‌راحتی بتوانند با آپدیت‌ها وضعیت ساخته‌ی خود را از قبل هم بهتر کنند، کاری کرد که خرید نسخه‌ی فیزیکی برخی از‌ آثار جدید دنیای ویدیوگیم بی‌معنی شود؛ چرا که منهای بازی‌های اندکی که از بهینه‌سازی‌های مناسب و پروسه‌ی ساخت بسیار حساب‌شده بهره می‌بردند، مابقی بازی‌های ویدیویی بزرگ علاوه‌بر آپدیت‌هایی که طی ماه‌های مختلف از راه می‌رسند، تقریبا همیشه یک آپدیت حجیم هم برای روز عرضه داشتند؛ آپدیتی که اگر گیمر بازی را به‌صورت دیجیتالی خریداری کرده باشد، خود به خود روی دیتای آن اعمال شده است و حجم اینترنت کاربر را هدر نمی‌دهد و اگر نسخه‌ی فیزیکی اثر مورد بحث را داشته باشید، می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید این نسخه‌ها را از بین ببرد؛ به این دلیل که بازیکن با اینکه گاهی نسخه‌ی فیزیکی را با فرض رهایی از نیاز به دانلود فایل‌های حجیم به نسخه‌ی دیجیتالی ترجیح داده است، ناگهان می‌بیند که باید فایلی سنگین را دانلود کند که بعضا حجمی معادل کل فایل نصبی بازی دارد!

اما خوش‌بختانه به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding که هم‌اکنون منتقدها و بازی‌شناس‌های حاضر در کشورهای گوناگون مشغول تجربه‌ی آن هستند، شما را در روز عرضه وادار به دانلود فایل بزرگی نمی‌کند و آپدیت ۱.۰۲ آن تنها ۳۵۶.۴ مگابایت حجم دارد. همچنین اشخاصی که بازی را به‌صورت دیجیتالی خریداری کنند، برای نصب آن نیاز به دانلود فایل نصبی ۴۸ تا ۴۸.۸ گیگابایتی آن دارند. در آخر هم بازی پس از نصب شدن به‌صورت کامل، حجمی حدودا ۵۵ گیگابایتی از هارد کنسول شما را اشغال خواهد کرد. آن‌هایی که به‌دنبال شناسایی بهبودهای اعمال‌شده روی بازی در آپدیت کوچک روز عرضه‌ی آن هستند نیز باید بدانند که این به‌روزرسانی شرایط اتصال اثر به سرورها را برای تجربه‌ی اختیاری آن به‌صورت آنلاین، بهتر کرده است.

Death Stranding - دث استرندینگ

بازی Death Stranding با حضور اشخاصی همچون تروی بیکر، نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو (بازیگر برنده‌ی جایزه نخل طلای جشنواره کن)، امیلی اوبرایان، لیندزی وگنر، جسی کورتی، مارگارت کوالی (بازیگر جدیدترین فیلم ساخته‌شده توسط کوئنتین تارانتینو)، گیرمو دل تورو، نیکولاس ویندینگ رفن، جف کیلی و تامی ارل جنکینز در گروه بازیگران و داشتن یوجی شینکاوا در مقام آرتیست (طراح هنری) ارشد، به‌زودی تریلر زمان عرضه‌ی خود را با تدوین خود کوجیما تقدیم مخاطبان خواهد کرد. DS در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ خورشیدی یعنی کمتر از سه هفته‌ی دیگر روی کنسول پلی استیشن 4 به دست گیمرها می‌رسد و اگر می‌خواهید به هیچ عنوان بخشی از آن را برای خود اسپویل نکنید، دیگر باید حواس‌تان هنگام جست‌وجو درباره‌ی آن در شبکه‌های اجتماعی مختلف جمع باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده