نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Death Stranding به‌زودی منتشر می‌شود

چیزی تا زمان عرضه بازی مورد انتظار Death Stranding نمانده است که به‌تازگی هیدئو کوجیما در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که به زودی تریلر روز عرضه بازی نیز منتشر می‌شود.

سه سال از زمان معرفی آخرین اثر ساخته شده هیدئو کوجیمای افسانه‌ای می‌گذرد. نام این کارگردان به‌تنهایی می‌تواند تضمین کننده موفقیت بازی شود و توجهات زیادی را معطوف خود کند. بازی مرموز و مورد انتظار Death Stranding پس از شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی که حول آن زده شده بود، بالاخره ماه آینده یعنی در تاریخ ۱۷ آبان (هشت نوامبر) به‌صورت انحصاری برای دارندگان پلی استیشن 4 عرضه می‌شود تا سرانجام  انتظارات طرفداران خود را برآورده کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، به فاصله تنها یک ماه مانده به انتشار بازی Death Stranding، کوجیما در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که به‌زودی تریلر زمان معرفی بازی منتشر می‌شود.

بازی Death Stranding

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که کوجیما و تیم سازنده بازی Death Stranding به مناسبت عرضه آن، در حال کار روی برگذاری تور جهانی بازی در شهرهای مختلف هستند. در ادامه روند ساخت و عرضه Death Stranding، کوجیما رسما تاکید کرد که روند ساخت تریلر زمان عرضه بازی در مراحل پایانی خود قرار دارد و به‌زودی منتشر خواهد شد. باتوجه به سابقه کوجیما و همچنین نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، پیش‌بینی می‌شود این تریلر طی هفته آینده و در مدت زمان نسبتا طولانی‌ای منتشر شود.

اگر شما هم همانند بسیاری از افراد فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی، منتظر تجربه بازی دث استرندینگ هستید، لطفا نظرات خود در مورد بازی و آینده آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده