نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۵

تیم Quincy Crew از -SabeRLight برای شرکت در مسابقات Dota Summit 11 استفاده می‌کند

تیم Quincy Crew پس از خروج سومیل حسن، به‌صورت آزمایشی از جوناس ولک برای شرکت در رویداد ماینور Dota Summit 11 استفاده می‌کند.

تیم Quincy Crew در نقل‌وانتقالات پس از مسابقات اینترنشنال ۹ یکی از شگفت‌انگیزترین ترکیب‌ها را تشکیل داد، اما طولی نکشید که سید سومیل “SumaiL” حسن از تیم خارج شد تا رقابت در Dota Pro Circuit فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازی Dota 2 را زیر پرچم تیم دیگری ادامه دهد. این تحولات به‌دنبال راه‌یابی تیم به مسابقات Dota Summit 11 Minor اتفاق افتاد و به‌این‌خاطر آن‌ها زمان زیادی برای یافتن بازیکن جایگزین نداشتند. در تازه‌ترین اخبار مسابقات تیم Quincy Crew تایید کرد که در اولین رویداد ماینور فصل به‌صورت آزمایشی از جوناس “-SabeRLight” ولک برای نقش آفلنر استفاده می‌کند و این درحالی است که این تیم هنوز برای آینده تصمیم‌گیری نکرده است. تیم Team Singularity پس از ناکامی در راه‌یابی به رویدادهای دارای امتیاز DPC پیش‌رو، نام -SabeRLight را به فهرست بازیکنان غیرفعال خود اضافه کرد و براین‌اساس این بازیکن به Quincy Crew پیوست. جک “KBBQ” چِن، مدیر تیم Quincy Crew از این اقدام به‌عنوان یک حرکت مقتضی شرایط یاد کرد که به سازمان آن‌ها کمک می‌کند تا حتی برای مدتی کوتاه به پیشرفت خود ادامه دهد. او با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

تیم Quincy Crew در مسابقات Summit 11 Minor از جوناس ولک به‌صورت آزمایشی برای بازی در نقش آفلنر استفاده خواهد کرد. از سازمان SNG Esports بابت قرض دادن بازیکنان جوانِ بااستعدادشان به ما متشکریم. وضعیت سازمان ما هنوز مشخص نشده است.

جوناس ولک یکی از بازیکنان باتجربه‌ی پست سه است، بنابراین باتوجه‌به وضعیت Quincy Crew، این بازیکن کاملاً با ترکیب فعلی تیم تناسب خواهد داشت. بااین‌حال او بازیکنی نیست که در حدواندازه‌ی سومیل ظاهر شود یا توجه دیگران را به خود جلب کند. با اینکه همکاری تیم احتمالاً این کاهش قدرت را جبران می‌کند، اما عملکرد تیم به بازیکنان دیگری چون یاور “YawaR” حسن و کوئین “CCnC” کالاهان بستگی دارد. پیش از این مدیر تیم Quincy Crew در خصوص جدایی سومیل از ترکیب گفت:

ما تلاش کردیم که مشکل مربوط‌به تناسب و تطبیق تیم را برطرف کنیم، ولی در پایان نتوانستیم این کار را انجام دهیم تا همه به‌منظور حرکت روبه‌جلو احساس راحتی و توانمندی داشته باشند. سومیل از ترکیب تیم خارج می‌شود و در این اثنا ما به‌دنبال یک آفلنر می‌گردیم.

سومیل تیم Quincy Crew را به‌این‌خاطر ترک کرد که در جای مناسبی قرار نگرفته بود. او در این تیم مجبور شد که در پست یک بازی کند و این درحالی بود که YawaR در پست سه و CCnC در خط میانی قرار گرفته بودند. بااین‌حال، این اقدام مشکل یادشده را برطرف می‌کند و به‌این‌ترتیب شاهد بازگشت YawaR به پست یک و قرارگیری -SabeRLight در پست سه خواهیم بود. تیم‌های قدرتمندی نظیر Ninjas in Pyjamas و Invictus Gaming در مسابقات Dota Summit 11 حضور دارند و از آن‌جایی‌که یافتن یک بازیکن جایگزین برای تیم QC بسیار سخت بوده است، باید ببینیم که آیا آن‌ها می‌توانند با تمرینِ نقشه‌هایشان در سه هفته‌ی باقیمانده تا شروع اولین رویداد ماینور این فصل، عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشند یا خیر.

مسابقات Dota Summit 11 در بازه‌ی زمانی ۱۶ تا ۱۹ آبان (۷ تا ۱۰ نوامبر) در لس آنجلس، بزرگ‌ترین شهر ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد و هشت تیم راه‌یافته از مرحله‌ی مقدماتی برای کسب بخشی از جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیاز DPC به رقابت می‌پردازند. در این میان، برنده‌ی خوش‌شانس این تورنمنت برای رقابت در مسابقات MDL Chengdu Major که در تاریخ ۲۵ آبان تا ۳ آذر (۱۶ تا ۲۴ نوامبر) برگزار می‌شود، راهی شهر چنگدو، واقع در کشور چین خواهد شد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط‌به مسابقات بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده