نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه ای متفاوت از Death Stranding با حضور Higgs روی جلد بازی عرضه می‌شود

تصویر شخصیت Higgs با صداپیشگی تروی بیکر روی جلد نسخه محدود Death Stranding به‌چشم می‌خورد.

چند هفته بیشتر به زمان عرضه‌ی جدیدترین اثر هیدئو کوجیما باقی نمانده است و بازی دث استرندینگ (Death Stranding) به‌زودی منتشر خواهد شد؛ بازی‌ای که به‌تازگی نسخه‌ای با طرح جلد متفاوت هم برای آن معرفی شده است.

چند ماه پیش بود که طرح جلد Death Stranding مشخص شد و انتقادات بخشی از علاقمندان بازی را به‌دنبال داشت که منتظر طرحی زیباتر و متفاوت‌تر بودند. اکنون برای این دسته از طرفداران آثار کوجیما، طرح جلد دیگری هم در نظر گرفته شده که البته فقط از سایت آمازون انگلیس قابل خریداری است و تنها مربوط به نسخه‌ی اروپایی بازی می‌شود. در این نسخه‌ی محدود، شاهد تصویری از شخصیت Higgs هستیم که تروی بیکر صداپیشگی او را برعهده دارد؛ شخصیتی مرموز و عجیب که با لقب «مردی با نقاب طلایی» هم شناخته می‌شود.

نسخه‌ی موردنظر هیچ ویژگی خاص دیگری ندارد و قرار نیست آیتم‌های اضافه درون بازی یا همراه پکیج آن به‌دست خریداران برسد. یعنی همه‌چیز دقیقاً مانند نسخه‌ی معمولی بازی است، تنها با طرح جلدی متفاوت. و به‌همین دلیل هم قیمت آن تفاوتی با نسخه‌ی معمولی ندارد و علاقمندان می‌توانند با پرداخت همان مبلغ ۴۹.۹۹ پوند آن را پیش‌خرید کنند.

Death Stranding

بازی Death Stranding محصول کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) توسط سونی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و آخرین تریلر آن هم به‌زودی منتشر خواهد شد، تریلری که خود کوجیما تهیه و تدوین آن را برعهده دارد.

نظر شما در مورد این طرح جلد چیست؟ طرح نسخه‌ی محدود را بیشتر می‌پسندید یا همان تصویر اصلی با حضور شخصیت نورمن ریداس؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده