نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نویسندگان سریال Stranger Things به فیلم‌ های ارجاع شده در فصل چهارم اشاره کردند

نویسندگان سریال Stranger Things اخیرا به برخی از فیلم‌هایی که ممکن است دارای ارجاع در فصل چهارم باشند، اشاره کرده‌اند.

اوایل ماه جاری بود که سرانجام شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد که به‌جز یک تیزر مرموز، اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال منتشر نشده است. یکی از نکاتی که در هر فصل سریال مورد توجه طرفداران قرار گرفته، ارجاعات به فیلم‌ها و سریال‌های دهه ۸۰ بوده که خود این سریال نیز درواقع برگرفته از فیلم‌های کالت این دهه بوده است. حال بسیاری از طرفداران در انتظار این هستند که در سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) شاهد ارجاع به چه فیلم‌هایی خواهیم بود و از همین الان نظریه‌های جالبی نیز مطرح شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نویسندگان سریال سرنخ‌های جدیدی را با طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند. صفحه توییتری نویسندگان سریال Stranger Things که توسط نویسندگان سریال اداره می‌شود، اخیرا گفته‌اند که آن‌ها قرار است هر جمعه ۵ فیلم را فهرست و در طول هفته در مورد آن با طرفداران صحبت کنند.

Stranger Things 3

طبق نوشته این توییت، برخی از این فیلم‌ها ممکن است حاوی ارجاع در فصل چهارم سریال Stranger Things نیز باشند که این موضوع می‌تواند باعث پیگیری بیشتر طرفداران شود تا سرنخ‌های تازه‌ای از ارجاعات و حتی اتفاقات فصل بعدی سریال کشف شود. پنج فیلم اول معرفی شده شامل فیلم The Peanut Butter Solution (نسخه سحرآمیز)، فیلم The Fisher King (شاه ماهیگیر)، فیلم Bill and Ted’s Bogus Journey (سفر وحشیانه بیل و تد)، فیلم You’ve Got Mail (ایمیل داری) و فیلم Ordinary People (مرد معمولی) است که سبک فیلم‌ها از ترسناک، فانتزی تا کمدی، عاشقانه و علمی‌تخیلی تقسیم می‌شود. حضور فیلم Bill and Ted و فیلم You've Got Mail می‌تواند انتخاب‌های جالبی باشد و آیا این موارد ممکن است سرنخ‌هایی از اتفاقات فصل چهارم نیز بدهد؟

حال جواب سوالات زیادی از پایان سریال Stranger Things 3 (اتفاقات ناآشنا 3) وجود دارد که انتظار می‌رود به آن‌ها در فصل چهارم پاسخ داده شود. بااین حال، باید دید که اتفاقات سریال Stranger Things 4 در چه فصل و سالی رخ خواهد داد و احتمالا در زمان شروع مراحل فیلم‌برداری فصل چهارم، شبکه Netflix اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت. علاوه‌بر بازگشت برای ساخت فصل چهارم، برادران دافر قراردی چند جانبه با شبکه نتفلیکس برای ساخت فیلم و سریال نیز امضا کرده‌اند.


منبع DigitalSpy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده