نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵

پوسترهای ژاپنی جدید انیمیشن فروزن 2 با محوریت شخصیت‌های آن

والت دیزنی پوسترهای جدیدی از انیمیشن Frozen 2 با تمرکز روی شخصیت‌های آن را منتشر کرده که در آن شاهد معرفی شخصیت جدیدی نیز هستیم.

طی ماه‌های گذشته شاهد انتشار چندین تریلر از انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2) بودیم که اولین تیزر تریلر در بهمن ماه گذشته، اولین تریلر رسمی در خرداد امسال و دومین تریلر رسمی در اوایل این ماه منتشر شدند که مدتی پیش شاهد انتشار یک تریلر کوتاه دیگر از دنباله انیمیشن Frozen (فروزن) بودیم که در آن با شخصیت‌های جدید این قسمت نیز ملاقات کردیم که یکی از این شخصیت‌ها، یک سمندر بود که ظاهرا در دنیای یخی و سرما زندگی می‌کند و مورد توجه بسیاری نیز قرار گرفته بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از این انیمیشن سینمایی و موزیکال منتشر شده است. در این ۵ پوستر که تمرکز آن روی شخصیت‌های انیمیشن است و برای بازار بین المللی و ژاپن منتشر شده، شاهد حضور شخصیت السا، آنا، اولاف، کریستف و اسون هستیم که در این پوسترها شخصیت سمندر که شخصیت جدید انیمیشن Frozen 2 است، نیز حضور دارد. همچنین والت دیزنی پیش از این تایید کرده بود که این سمندر بامزه برونی نام دارد و در انیمیشن فروزن 2 به سمت قدرت السا کشیده شده است. شما در ادامه می‌توانید این ۵ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر انیمیشن Frozen 2

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، جنیفر لی و کریس باک، کارگردانی دنباله انیمیشن Frozen را بر عهده دارند. همچنین آلیسون شرودر به جنیفر لی در نوشتن فیلمنامه این انیمیشن کمک کرده است. جاش گد، کریستن بل، آیدینا منزل، جاناتان گروف، ایوان ریچل وود و استرلینگ کی براون، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن Frozen 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این قسمت را بر عهده داشته‌اند. 


منبع Toonado
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده