// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر جدید بازی Death Stranding با محوریت نمایش سفر سم برای نجات جهان

درحالی‌که به نظر می‌رسد دیگر مخاطبان فاصله‌ای با تماشای لانچ تریلر بازی Death Stranding (دث استرندینگ) اثر هیدئو کوجیما ندارند، به‌تازگی تیزر تریلری کوتاه و جذاب نیز از این بازی پخش شده است.

از آن‌جایی که ساخته‌ی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز به‌زودی و کمتر از ۳۵ روز دیگر در دستان طرفداران قرار خواهد گرفت، این‌روزها خیلی‌ها انتظار تریلر نهایی این بازی متفاوت را می‌کشند. تریلری که باز هم خود هیدئو کوجیما آن را طی چند روز تدوین کرده است و مطابق پیش‌بینی‌ها طی روزهای آتی پخش می‌شود. اما این مورد باعث نشده است که سونی و برند پلی استیشن یک تیزر تریلر سینمایی، یک دقیقه‌ای و مستقیما الهام‌گرفته از نمایش‌های اولیه‌ی گیم‌پلی اثر مورد بحث را به شکلی کاملا ناگهانی تقدیم طرفداران نکنند؛ تریلری که در آن سم پورتر بریجز از هدف خود و وظیفه‌ای می‌گوید که برای نجات حیات انسانی برعهده گرفته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Death Stranding با حضور اشخاصی همچون تروی بیکر، نورمن ریداس، مدس میکلسن، لئا سیدو (بازیگر برنده‌ی جایزه نخل طلای جشنواره‌ی کن)، امیلی اوبرایان، لیندزی وگنر، جسی کورتی، مارگارت کوالی (بازیگر جدیدترین فیلم ساخته‌شده توسط کوئنتین تارانتینو)، گیرمو دل تورو، نیکولاس ویندینگ رفن، جف کیلی و تامی ارل جنکینز در گروه بازیگران و داشتن یوجی شینکاوا در مقام آرتیست (طراح هنری) ارشد، اکنون آخرین قدم‌های خود برای آماده شدن برای عرضه را برمی‌دارد. DS در تاریخ جمعه، ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ خورشیدی به شکل انحصاری روی کنسول پلی‌استیشن 4 تقدیم مخاطبان می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده