نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تور جهانی بازی Death Stranding به زودی برگزار می‌شود

به فاصله یک ماه مانده به انتشار بازی Death Stranding، هیدئو کوجیما، خالق آن، به مناسبت عرضه بازی، از برگزاری تور جهانی در شهرهای مختلف خبر داد.

پس از اینکه هیدئو کوجیما به دلیل مشکلات زیادی که با استودیوی کونامی پیدا کرده بود تصمیم به جدایی گرفت، استودیوی شخصی خود تحت عنوان کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) را تاسیس کرد. طولی نکشید که کوجیما تصمیم گرفت اولین بازی زیر نظر استودیوی مستقل خود را تولید و عرضه کند. به همین منظور برای اولین بار در مراسم E3 2016 از پروژه بزرگ و مرموز خود به‌نام Death Stranding پرده‌برداری کرد. پس از گذشت بیش از سه سال از آن زمان، بالاخره تا یک ماه دیگر لحظه‌ای که بسیاری منتظر آن بودند، فرا می‌رسد و بازی Death Stranding رسما در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، حتما آخرین تریلر منتشر شده از بازی که روی سفر سم و نجات جهان تمرکز دارد را مشاهده کرده‌اید. حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد تیم سازنده به مناسبت انتشار بازی در نظر دارند تور جهانی‌ای در شهرهای مختلف برگزار کنند.

کوجیما در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد که به‌زودی در شهرهایی چون پاریس، لندن، توکیو، نیویورک، برلین و سئول تور مخصوص بازی Death Stranding برگزار خواهد شد. علی‌رغم اینکه هنوز برنامه‌هایی که در این مراسم قرار است اجرا شوند، مشخص نشده است اما حضور بازیگران مطرح بازی چون نورمن ریداس و مدس میکلسن در آنها دور از ذهن نیست. علاوه‌بر این موارد، با توجه به رابطه دوستانه و نزدیک کوجیما و جف کیلی، احتمالا شاهد حضور این خبرنگار و مجری نیز باشیم.

هنوز زمان برگزاری تور جهانی بازی Death Stranding رسما اعلام نشده است، اما طبق پیش‌بینی‌ها به‌نظر می‌رسد هفته‌ منتهی‌به انتشار بازی، زمانی است که کوجیما و دست‌اندرکاران تولید بازی، برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بازی مورد انتظار Death Stranding قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (هشت نوامبر) به‌صورت انحصاری برای دارندگان پلی استیشن 4 عرضه شود.

شما نیز اگر جزو افرادی هستید که برای تجربه بازی Death Stranding لحظه شماری می‌کنند، لطفا نظرات خود در مورد بازی و آینده آن را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده