نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

کارگردان بازی The Last of Us Part 2 از منبع الهام خود برای داستان آن می‌گوید

نیل دراکمن در صحبت‌های جدید خود، راجع به منبع الهام داستان بازی The Last of Us Part 2 گفته است. با ما همراه باشید. 

در طی مصاحبه‌ای با بلاگ رسمی پلی‌‌استیشن و طبق آخرین اخبار بازی، نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last of Us Part 2 در مورد منبع الهام داستان این بازی صحبت کرده است. 

 دراکمن صحبت‌های خود را اینگونه آغاز کرد:‌

من یک روز اشلی جانسون (صداپیشه‌ی شخصیت الی) را دیدم و در مورد ایده‌هایم راجع به Left Behind (بسته‌ی الحاقی بازی اول) با او صحبت کردم. یک دفعه دیدم که او در رستوران شروع به گریه کرد و من ترسیدم که مردم فکر کنند من دارم رفتار نادرستی با او می‌کنم. آن اولین جایی است که یادم ‌می‌آید ایده‌ای قوی به ذهنم خطور کرده باشد و هسته‌ی ایده از آن‌جا شروع شد. سپس شما ایده‌ی خود را با تیم در میان می‌گذارید و این ایده به دیدگاهی مشترک تبدیل می‌شود. بازی‌های ویدیویی کاملا به همکاری گروهی وابسته هستند و همگی ما به سوی تحقق این ایده‌ حرکت می‌کنیم. 

دراکمن همچنین اشاره کرد که از سال ۲۰۱۳، ایده‌ی شروع بازی، بخش‌های میانی و پایانی آن را در ذهن داشته است. او همچنین بیان کرد که استودیو ناتی داگ بسیار روی نشان دادن خشونت واقع‌گرا در بازی متمرکز است. همچنین دشمنان بازی هر کدام نام مخصوص خود را دارند و اگر یکی از دشمن‌ها کشته شود و در میان جمع دوستی داشته باشد، آن دوست اسم او را با ناراحتی بلند فریاد خواهد کشید و به صورت وحشیانه و به قصد انتقام، وارد میدان نبرد خواهد شد. 

ما می‌خواستیم که بازی‌ از صحنه‌هایی پر شود که در آن شما توسط دشمن دیده می‌شوید، کمی با آن‌ها می‌جنگید و سپس فرار می‌کنید بدون این که همه‌ی افراد حاضر در صحنه را به قتل برسانید. از طرفی علاقه داشتیم تا صحنه‌هایی را نیز در بازی بگنجانیم که شما به صورت کامل بتوانید به مخفی‌کاری بپردازید. قطعا این کار دشوار و چالش‌برانگیز است اما در هر صورت شما خواهید توانست که محل را (بدون کشتن کسی) ترک کنید. لحظاتی در بازی وجود دارند که ما به طور قطعی می‌خواهیم شما درگیر نبرد شوید. ما می‌خواهیم شما در برخی از اقدامات که باعث ناراحتی شما می‌شود، شرکت کنید. به هر حال این جزئی از روایت بازی و بخشی از سفر الی است. 

بازی The Last of Us 2 در تاریخ ۲۱ فوریه سال ۲۰۲۰ (‌۲ اسفند سال ۱۳۹۸) به صورت انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 عرضه خواهد شد. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی می‌خوانیم که The Last of Us Part 2 حتی در پایین ترین درجه سختی نیز اثری مهیج خواهد بود و همه‌ی کاراکتر‌های این بازی دارای ضربان قلب هستند. همچنین ویدیویی کوتاه اما بسیار جذاب از قوس شخصیتی الی منتشر شده است که می‌توانید آن را از طریق این لینک مشاهده کنید.

شما می‌توانید نظرات خود را راجع به این بازی و صحبت‌های نیل دراکمن با ما در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده