// پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

همه‌ی کاراکترهای بازی The last of Us Part 2 ضربان قلب دارند

همه‌ی موجودات بازی The last of Us Part 2، از سگ‌ها گرفته تا کلیکرها ضربان قلب خودشان را دارند.

در مصاحبه‌ای با سایت Polygon یکی از کارگردانان بازی The last of Us Part 2، انتونی نیومن، اعلام کرد که همه‌ی شخصیت‌های این بازی ضربان قلب خواهند داشت. او گفت:

همه‌ی جنبه‌های بازی به گونه‌ای ارتقا پیدا کرده است. یکی از این جنبه‌ها اگر متوجه آن شده باشید این است که ضربان قلب الی بعد از اینکه می‌دود و در مکانی پناه می‌گیرد بالا می‌رود و نفس‌های او سنگین می‌شود.

نیومن در ادامه گفت که این ویژگی تنها در مورد الی صدق نمی‌کند بلکه حتی شامل زامبی‌های آلوده و سگ‌های محافظ که به تازگی به بازی اضافه شده‌اند نیز خواهد شد. علاوه بر این، حتی نزدیک شدن به دشمن نیز می‌تواند باعث تغییر ریتم ضربان قلب شود که به ویژگی‌های این بازی می‌افزاید. او همچنین اشاره كرد كه خودش سعی می‌کرده با توجه به ضربان قلب کلیکرها آنان را پیدا کند و بشناسد.

اتفاقی که در پشت صحنه اتفاق می‌افتد این است که ضربان قلب الی دائما در حال نوسان است. ضربان قلب الی در حضور دشمنان، هنگامی که شما می‌دوید، ضربه می‌زنید و آسیب می‌بینید بالا می‌رود و این اتفاقات تنفس او را تعدیل می کند.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۸ اسفند راهی پلی استیشن 4 خواهد شد و همین حالا، درصورت داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس می‌توانید بازی The Last of Us Remastered را به‌رایگان تجربه کنید. همچنین شما می‌توانید بازی The Last of Us Part 2 را از همین الان پیش خرید کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده