// چهار شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

شعار تبلیغاتی کنسول Mad Box را پیشنهاد دهید و جایزه بگیرید

ایان بل، مدیر‌عامل استودیو اسلایتلی مد به کسی که بهترین شعار تبلیغاتی را برای کنسول Mad Box پیشنهاد دهد، جوایز مختلفی همچون مبلغ ۱۰ هزار دلار اهدا خواهد کرد.

استودیو Slightly Mad (اسلایتلی مد) که بیشتر با بازی‌های ریسینگ مانند بازی Need for Speed: Shift و سری Project CARS شناخته می‌شود، مدتی پیش اعلام کرد که قصد ساخت یک کنسول بازی را دارد. این کنسول که با نام کنسول Mad Box شناخته می‌شود، فاقد طرح نهایی و مشخصات سخت‌افزاری تعیین شده است. علاوه بر این دو مورد، باید مشخص نبودن شعار تبلیغاتی را نیز اضافه کنیم زیرا طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، مدیر‌عامل استودیو اسلایتلی مد یعنی ایان بل از تمامی علاقه‌مندان خواسته است شعار خود را پیشنهاد دهند و اعلام کرده است که به بهترین شعار تبلیغاتی این کنسول جایزه‌های ارزشمندی خواهد داد.

این دعوت عمومی از سوی ایان بل به این دلیل است که استودیو اسلایتلی مد برای خلق شعار تبلیغاتی کنسول مد باکس با یک شرکت تبلیغاتی همکاری کرده است و مبلغی را به آن پرداخت کرده است. این شرکت شعار تبلیغاتی «You’d be Mad to not buy the Box» را ارائه کرده است که به نظر می‌رسد ایان بل چندان علاقه‌ای نسبت به آن ندارد. این عدم رضایت باعث شده است که ایان بل به سراغ پیشنهاد‌های عموم مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی برود. ایان بل در توییت مربوط به این دعوت اعلام کرده است که به خالق برترین شعار تبلیغاتی مبلغ ۱۰ هزار دلار و بازی‌های رایگان هدیه خواهد داد. مشخص نیست بازی‌های رایگانی که از سوی ایان بل به خالق شعار برگزیده داده می‌شوند، روی چه پلتفرمی خواهند بود و وجود این امکان که این فرد بتواند پلتفرم را انتخاب کند یا تنها بازی‌های مربوط به کنسول مد باکس در اختیار او قرار می‌گیرند، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جوایز ارزشمندی که ایان بل برای شعار تبلیغاتی کنسول مد باکس در نظر گرفته باعث شده است که صفحه او در توییتر به سرعت پر از شعار‌های مختلف شود.

ایان بل اعلام کرده است که تا عرضه کنسول مد باکس حداقل سه سال باقی مانده است. با این حال او توانسته است به واسطه اقداماتی همچون انتشار تصاویر طرح‌های احتمالی، اعلام وجود ویژگی‌هایی همچون اجرای بازی‌های واقعیت مجازی با نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه و توصیف این کنسول به عنوان «قوی‌ترین کنسول تاریخ» توانسته است توجه بسیاری را به کنسول مذکور جلب کند.

اگر شما هم شعار تبلیغاتی پیشنهادی برای کنسول مد باکس دارید، می‌توانید آن را از طریق صفحه ایان بل در شبکه اجتماعی توییتر با او به اشتراک بگذارید و شانس خود را برای دریافت مبلغ ۱۰ هزار دلار و بازی‌های رایگان محک بزنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده