نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

تریلر جدیدی از فیلم Captain Marvel منتشر شد

کمپانی مارول استودیو تریلر جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) منتشر شده است. همانطور که اخیرا وعده داده شده بود، در بین دو نیمه مسابقه قهرمانی فوتبال آمریکایی که بین تیم‌های کالج‌ها که بامداد امروز برگزار شد، شاهد انتشار نمایش ویژه‌ای از فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول بودیم که در واقع یک تریلر کوتاه جدید از فیلم Captain Marvel است. در این تریلر ۹۰ ثانیه‌ای، شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم‌ بودیم که از جمله آن تغییر ظاهر اسکرال‌ها و همچنین آموزش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، مار-ول (Mar-Vell) با بازی جود لاو اشاره کرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این اولین تریلر فیلم Captain Marvel در ماه شهریور امسال و دومین تریلر این فیلم در ماه گذشته منتشر شده بودند. علاوه بر این تریلر، مارول سه پوستر جدید از فیلم Captain Marvel را نیز برای تبلیغ این فیلم‌ در سینماهای IMAX، دالبی سینما و Real 3D منتشر و اعلام کرده که پیش فروش بلیت‌های این فیلم رسما آغاز شده است. همچنین مدت زمان این فیلم رسما ۱۳۰ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه اعلام شده است. تمرکز هر سه پوستر روی شخصیت کاپیتان مارول است و شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

Captain Marvel Poster

Captain Marvel Poster

Captain Marvel Poster

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده