نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دواین جانسون در فیلم Fast and Furious 9 حضور نخواهد داشت

سرانجام دواین جانسون ملقب به راک، رسما تایید کرد که او قرار نیست در فیلم Fast and Furious 9 حضور داشته باشد.

مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) در طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پر فروش‌ترین مجموعه‌های هالیوود تبدیل شده که فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، اولین فیلم فرعی این مجموعه خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در فیلم Hobbs and Shaw (هابز و شاو) شاهد بازگشت لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام، هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانسون تایید کرده که او قرار نیست در قسمت جدید مجموعه اصلی بازگردد. در مصاحبه با MTV News، جانسون توضیح داد که فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) به زودی برای اکران در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و او یا استاتهام قرار نیست در آن حضور داشته باشند. جانسون گفت:

این برنامه همیشه برای رشد و گسترش مجموعه فیلم Fast and Furious وجود داشته است. در حال حاضر ما قرار نیست در فیلم Fast 9 حضور داشته باشیم، چرا که آن‌ها آماده هستند تا به زودی فیلمبرداری آن را شروع کنند، اما چه کسی در مورد Fast 10 و انتهای جاده خبر دارد. چون حقیقت این است که هابز و دام هنوز کار ناتمامی دارند.

Fast and Furious

وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، تهیه کننده مجموعه فیلم Fast and Furious نیز هست و پیش از این می‌دانیم که او و جانسون در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) درگیر شده بودند و پس از آن خبرهایی مبنی بر عدم بازگشت جانسون در قسمت نهم این مجموعه شنیده شد. دیزل اخیرا تایید کرده که از ماه آینده فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 از ماه آینده در لندن آغاز خواهد شددنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) برای اکران در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده‌اند. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده