// چهار شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

برنامه Inside Xbox به‌زودی با محوریت Mortal Kombat 11 و Crackdown 3 پخش می‌شود

براساس اعلام کمپانی مایکروسافت، هفته آینده اپیزود جدیدی از برنامه Inside Xbox پخش خواهد شد که روی بازی‌هایی همچون Crackdown 3 و Mortal Kombat 11 تمرکز دارد.

برنامه Inside Xbox یکی از برنامه‌های جذاب و مهم کمپانی Microsoft (مایکروسافت) است. همانطور که از نام این برنامه مشخص است، کلیت آن را اخبار مربوط به کنسول Xbox و بازی‌های که روی آن منتشر می‌شوند، تشکیل می‌دهد. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت خبر از بازگشت این برنامه و پخش اپیزود جدید آن در هفته آینده داده است.

با استناد به اعلام کمپانی مایکروسافت، اولین اپیزود برنامه Inside Xbox در سال میلادی جاری در ساعت ۱:۳۰ بامداد روز ۱۷ بهمن پخش خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از طریق سرویس‌های YouTube ،Twitch و Mixer تماشا کنند. روند پخش این برنامه برای چند ماه متوقف شده بود و اپیزود پیشین این برنامه به رویداد X018 که در ماه نوامبر سال گذشته در شهر مکزیکو سیتی برگزار شد، بازمی‌گردد.

کمپانی مایکروسافت در رابطه با محتوای اپیزود هفته آینده برنامه Inside Xbox اعلام کرده است که بازی Crackdown 3 به عنوان جدید‌ترین بازی انحصاری پلتفرم‌های این کمپانی، محوریت اصلی برنامه خواهد بود. این بازی در تاریخ ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و جوزف استتن، کارگردان خلاق این بازی در برنامه Inside Xbox جزئیات بیشتری از بخش کمپین آن ارائه خواهد کرد.

علاوه بر این در جریان اپیزود تازه‌ی برنامه مذکور استودیو NetherRealm (ندررلم) اطلاعات جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 منتشر می‌کند و کمپانی Ubisoft (یوبی سافت) با بازی The Division 2 در آن حاضر خواهد بود. از دیگر بازی‌هایی که حضور آن‌ها در برنامه Inside Xbox تایید شده است می‌توان به بازی‌های Jump Force ،Metro Exodus ،Sea of Thieves ،Astroneer و Journey to the Savage Planet اشاره کرد. طبق رسم همیشگی این برنامه در قالب آن بازی‌هایی که در آینده به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد، معرفی می‌شوند.

در پایان می‌توانید تریلر رسمی اپیزود جدید برنامه Inside Xbox را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده