نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴

دومین تریلر رسمی فیلم Halloween منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Halloween (هالووین) را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی فیلم Halloween منتشر شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس دومین تریلر این فیلم مورد انتظار ترسناک را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این قسمت هستیم. در این تریلر شاهد بازگشت مرگبار و خونین مایکل مایرز هستیم که در طول آن، تعدادی از قربانیان جدید این قاتل بی‌رحم نمایش داده می‌شود. لوری استرود با بازی جیمی لی کرتیس، منتظر مایکل مایرز است و طی ۴ دهه گذشته خود را آماده بازگشت او کرده؛ در پایان تریلر شاهد رویارویی این دو شخصیت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Halloween دنباله مستقیم قسمت اول مجموعه هالووین است که در سال ۱۹۷۸ اکران شد. پس از موفقیت فیلم اول، ۹ فیلم دیگر که شامل ۷ دنباله و ۲ بازسازی آن می‌شود، تولید و به روی پرده‌های سینما رفته‌اند که فیلم جدید این مجموعه اتفاقات این ۹ فیلم را نادیده خواهد گرفت و قسمت جدید فیلم هالووین خط داستانی جدیدی را روایت خواهد کرد که در صورت ساخته شدن قسمت جدید، دنباله داستانی قسمت جدید این مجموعه خواهد بود. علاوه بر تریلر، کمپانی یونیورسال پوستر جدیدی از فیلم Halloween را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Halloween Poster

فیلم Halloween دنباله مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن لوری استرود قرار است ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر در برابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار بگیرد و با او مقابله کند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Halloween به کارگردانی گوردون گرین، قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده