نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

بازیگر سریال Runaways به جمع بازیگران فیلم Halloween اضافه شد

کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار هالووین (Halloween) را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در قسمت جدید فیلم Halloween تایید و اعلام شده است. کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس از اضافه شدن ویرجینیا گاردنر، بازیگر سریال Runaways (فراری‌ها)، به جمع بازیگران این فیلم خبر داده و او قرار است نقش شخصیتی به‌نام ویکی را در این فیلم بازی کند. علاوه بر این بازیگر ۲۲ ساله، مایلز رابینز، دیلن آرنولد و درو شاید، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Halloween تایید و اعلام شده و قرار است نقش دوستان مدرسه شخصیت آلیسون را بازی کنند. اندی متیچاک قرار است نقش شخصیت آلیسون که نوه لوری استرود است، در این فیلم بازی کند. جیمی لی کرتیس، بازیگر نقش لوری استرود و نیک کسل بازیگر نقش مایکل مایرز ملقب به The Shape، نیز قرار است برای نقش آفرینی دوباره در فیلم Halloween بازگردند.

علاوه بر این، جودی گریر نیز قرار است نقش کارن استرود، دختر لوری استرود را در فیلم Halloween بازی کند. دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم پاین‌اپل اکسپرس (Pineapple Express)، کارگردانی فیلم Halloween را بر عهده خواهد داشت. گوردون گرین به‌همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. همچنین حدود ۹ ماه مانده به اکران فیلم، کمپانی یونیورسال و بلوم‌هاوس از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Halloween خبر داده‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم در دسترس نیست و بلوم‌هاوس تنها یک تصویر را که ظاهرا لوگو جدید این فیلم است، منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Halloween

فیلم Halloween قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین تولید و منتشر شود. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم Halloween را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده