نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

کارگردان سری فیلم های Halloween به این مجموعه بازخواهد گشت

مجموعه فیلم‌های هالووین جزو موفق‌ترین فرنچایزهای ترسناک است و به نظر می‌رسد قرار است جان کارپنتر، کارگردان اصلی مجموعه، به مجموعه بازگردد. این فیلم قرار است توسط تهیه کنندگان مجموعه فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity)، ساخته شود.

کارپِنتر در یک کنفرانس مطبوعاتی برای این فیلم شرکت کرد و اعلام کرد قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور مجموعه در قسمت جدید فعالیت کند. با وجود بازسازی‌ها و ادامه‌هایی که طی سال‌های اخیر براساس این مجموعه ساخته شده است، این نسخه پس از فیلم هالووین ۳: فصل ساحره (Halloween III: Season of the Witch) در سال ۱۹۸۳، اولین فیلمی خواهد بود که کارپنتر در ساخت آن نقش خواهد داشت.

کارپنتر در بیانیه‌ای گفت:

مجموعه‌ی هالووین باید به اصل خود بازگردد. من حس می‌کنم فیلم‌ها به اصول مجموعه پایبند نیستند. مایکل مایرز، قاتل معروف مجموعه، فقط یک انسان معمولی نیست. او ساخته‌ی طبیعت است، مثل باد. این است که او را ترسناک جلوه می‌دهد.

این فیلم توسط استودیو بلوم هاوس در کنار میرامکس ساخته خواهد شد. بلوم هاوس در سال‌های اخیر فیلم‌های پرفروشی مثل مجموعه شوم (Sinister)، فعالیت فراطبیعی و پاک سازی (The Purge) را در کنار شلاق (Whiplash)، فیلم برنده اسکار، ساخته است. این کمپانی آزادی زیادی در زمینه خلاقیت در کنار بودجه محدود به سازندگان می‌دهد. کارپنتر هم این موضوع را تایید کرده است و گفته است درست مثل فیلم اول، این نسخه از هالووین نیز تفاوتی نخواهد داشت. وی گفت:

ما فیلم اول را با بودجه محدود ساختیم. هالووین یک فیلم بسیار خوب و ترسناک است و به همین دلیل مورد قبول واقع شده. ۳۸ سال بعد، قرار است ترسناک‌ترین دنباله را در این مجموعه بسازم.

فیلم هالووین (Halloween) در سال ۱۹۷۸ اکران شد. این فیلم به یکی از موفقیت‌ترین فیلم‌های مستقل تاریخ بدل شد و ژانر ترسناک را تا مدت‌ها تحت تاثیر قرار داد. آخرین فیلم از این مجموعه هالووین ۲ (Halloween II)، دنباله‌ی بازسازی آن بود که سال ۲۰۰۹ توسط راب زامبی کارگردانی شد.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده